jquery mobile framework of html5 mobile boilerplate.
Reshad F
05/07/2012 22:47:59Hallo,
voor een mobiele website.. wat is dan het handigst om te gebruiken om voor meerdere apparaten compatible te maken.
jquery mobile framework.
jquery mobile framework.
of html5 mobile boilerplate?
voor een mobiele website.. wat is dan het handigst om te gebruiken om voor meerdere apparaten compatible te maken.
jquery mobile framework.
jquery mobile framework.
of html5 mobile boilerplate?
PHP hulp
14/11/2024 18:57:51Wouter J
05/07/2012 23:00:53Gewoon normale HTML + CSS? Wordt door elk browser gesuppord, jQuery Mobile is meer om je uiterlijk een beetje te laten lijken op het geen je gewent bent van een smartphone. En ook dingen als pagina overgangen doormiddel van zo'n schuif.
Ik ben daar zelf niet zo'n grote voorstander van, hou gewoon de look en feel van je eigen design en zet dat om in een mobiel design.
Ik ben daar zelf niet zo'n grote voorstander van, hou gewoon de look en feel van je eigen design en zet dat om in een mobiel design.
Reshad F
05/07/2012 23:03:52ja ik dacht zelf ook aan html5 boilerplate voor mobiele apparaten te gebruiken. maar ik las op veel plekken over jquerry mobile framework. vandaar dat ik me afvroeg hoe dat in zijn werk gaat.
Wouter J
05/07/2012 23:06:42HTML5 boilerplate gedoe is ook een beetje onzin, de dingen erachter zijn goed maar om nou speciaal telkens die boilerplates te gebruiken. Gewoon zelf wat code schrijven en wat media queries toevoegen en je bent al klaar.