jQuery Mobile - Soms geen style iOS

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

P-ter AA

P-ter AA

25/05/2011 18:55:45
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik ben bezig met een 'Web-App' die het rooster van een leerling toont (ik zag dit toevallig nog ergens op PHPHulp). Ik ben al best ver en wat betreft het programmeren in PHP is het helemaal af. Máár.. Ik werk met jQuery Mobile en het werkt perfect op Android, maar op de iPhone/iPod laadt hij de style af en toe niet. Ik snap er helemaal niks van en heb het na 5 dagen opgegeven. Vandaar dat ik hier om hulp kom vragen.

Mijn probleem:
De stylesheet wordt niet altijd geladen. Soms doet hij het een hele dag niet, en de dag er na wel. Op Android heb ik geen problemen, alleen op iOS (op de iPad ben ik het probleem echter nog niet tegen gekomen).

Wat ik al heb geprobeerd:
Bij het testen heb ik elke keer de 'cache' gewist bij browser-instellingen. Ook heb ik andere websites getest die gemaakt zijn met jQuery Mobile; die werkten wel elkekeer.

De app: bit.ly/lQf3BMbit.ly/lQf3BM (HTML5 + CSS3, dus werkt niet in elke browser. Het beste is om hem op je telefoon te openen)

Je kan inloggen met '106688' als je meer zou willen zien.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Maurice
Gewijzigd op 22/10/2011 14:32:51 door B a s

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 23:49:46

Maarten PHP

Maarten PHP

22/10/2011 14:13:34
Quote Anchor link
Al gelukt?

B a s
Beheerder

B a s

22/10/2011 14:32:36
Quote Anchor link
Ook al is het een oud topic, ik sluit hem nu even niet omdat je vast hetzelfde probleem hebt?
Gewijzigd op 22/10/2011 14:33:13 door B a s

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.