JQuery multiple inputs

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving In deze uitdagende functie als Software Developer ga je de volgende taken uitvoeren: Maatwerk back-end software programmeren; API koppelingen bouwen; Software optimaliseren voor klanten; Bouwen maatwerk applicaties; Werken met Microsoft stack zoals C#, .NET (Core) en Entity framework; Bedrijfsprofiel Je gaat werken bij een klein softwareontwikkelingsbureau, die maatwerk software bouwt voor klanten door heel Nederland. Dit doen zij al meer dan 20 jaar. Het is van oorsprong een familiebedrijf, opgezet door de eigenaar, die er nog steeds werkt. Het team bestaat vooral uit back-end developers en één systeembeheerder. Je krijgt veel kans om jezelf te ontwikkelen en krijgt tevens

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »
Koen Schouten

Koen Schouten

23/06/2011 14:22:49
Quote Anchor link
Ik heb een vraagje me betrekking tot JQuery. Zelf heb ik hier nog weinig mee gewerkt. Dus het werd tijd.

Ik ben nu bezig met een facturatie component voor Joomla. Hier maak ik een factuur aan. Hier wil ik natuurlijk meerdere producten aan kunnen koppelen door middel van JQuery.

Nu heb ik een form gemaakt die automatisch een productregel aanmaakt. Deze ziet er zo uit:
Productnaam - Productprijs - productaantal
+

Wanneer ik op het plusje klik komt er een nieuwe <tr>, dus nieuwe productregel.

Nu wil ik deze afvangen en opslaan. Een theorie:
Sla elke regel op in een array(). Deze array's weer in een array(array(),array()). Hierna kan ik deze invoeren in de database door middel van een foreach.

Misschien heeft iemand een idee hoe ik deze data in de array's krijg. Of in ieder geval een duwtje in de goede richting.

Laat het me weten!

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 20:57:01

R Persoon

R Persoon

23/06/2011 15:40:30
Quote Anchor link
Wat wil je "afvangen" als je een nieuwe regel aan maakt? Ik denk dat je de vraag wat helderder moet formuleren.

Vincent Huisman

Vincent Huisman

23/06/2011 15:51:30
Quote Anchor link
name="regelnaam[]"

Koen Schouten

Koen Schouten

23/06/2011 16:02:35
Quote Anchor link
@ricardo
Nou...

ik heb een regel: bijv
<tr><td>product:</td><td><input type="text" name="product" /></td></tr>

Door middel van JQuery kan ik deze regel dupliceren.

Kan ik deze dan ophalen door middel van:

foreach ($_POST['product'] as $product){
//Product invoeren in database
}

Kan dit hierdoor werken of niet? Of hoe moet ik dit anders aanpakken?

The Force

The Force

23/06/2011 17:00:14
Quote Anchor link
Heb je de oplossing van Vincent al geprobeerd?

Koen Schouten

Koen Schouten

24/06/2011 09:43:05
Quote Anchor link
Ja ik heb het geprobeerd. Maar ik heb 3 inputs per regel.

Nu snap ik nog steeds niet hoe ik hier doorheen kan loopen zodat ik de inhoud per regel krijg.

Ik kan wel loopen door elke apparte input en daar de inhoud van weergeven. Maar niet door alle drie tegelijk.

voorbeeld:
inputs: product[kaas] - aantal[3] - prijs[5]
inputs: product[worst] - aantal[1] - prijs[6]
foreach product, output = kaas,worst

maar ik wil hebben:
foreach product output = kaas/3/5, worst/1/6

Want je kan een foreach loop niet door 3 inputs tegelijk laten lopen toch? Hoe kan je dit dan verwerken?

Koen Schouten

Koen Schouten

25/06/2011 10:23:36
Quote Anchor link
Is hier geen oplossing voor??

25/06/2011 10:59:50
Quote Anchor link
Slim nadenken of andere manier van array opbouw verzinnen. Zie ook faq.

Koen Schouten

Koen Schouten

25/06/2011 13:01:06
Quote Anchor link
@Karl Karl
Hmm.. Ja makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik heb zo 1 2 3 niet een idee hoe ik elke regel uit de html kan halen. Of bedoel je een andere manier van opbouw in de input in de html form?

25/06/2011 13:10:40
Quote Anchor link
Ga eerst eens verzinnen hoe je je anders kan maken, naar wat jij wilt. Ga het dan proberen om te zetten naar een input.
Of ga verzinnen van wat je nu binnen krijgt en hoe je dat makkelijk kan verwerken.
Doe bijvoorbeeld eens var_dump($_POST);

Kees Schepers

kees Schepers

25/06/2011 16:44:13
Quote Anchor link
Maar waarom wil je het perse zo? de oplossing van Vincent lijkt me prima;

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
$fields
= array('nr', 'omschrijving', 'bedrag'),
$data = array();

for($i=0; $i<count($_POST['nr']); $i++) {
  foreach($fields as $field) $data[$i][$field] = $_POST[$i][$field];
}

?>

Dan heb je je data :p

25/06/2011 16:54:24
Quote Anchor link
Kees Schepers op 25/06/2011 16:44:13:
Maar waarom wil je het perse zo? de oplossing van Vincent lijkt me prima;
(...)

Laat iemand nou ook eens zelf nadenken...

Koen Schouten

Koen Schouten

28/06/2011 08:14:04
Quote Anchor link
@Kees

Bedankt voor je reactie, zo had ik het nog niet bekeken. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat je dat in je php verwerking moest afwerken.

Uiteindelijk.. Goede oplossing!

Heren bedankt.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.