js carousel restart /reload
Pieter Jansen
22/02/2009 00:16:00Beste leden,
Heeft iemand hier enig idee hoe je zo`n javascript carousel kunt resetten?
Stel, er staan 3 list items in, en er is een autoplay functie, hoe kun je het dan zo maken dat wanneer die autoplay die 3 items heeft gehad, hij weer terug keert naar item 1 ?
Ik kom er niet uit..
Het gaat om de carousel van bill scott. Ik zal de scripts hier posten mocht dit nodig zijn!
Groet,
Merijn
Heeft iemand hier enig idee hoe je zo`n javascript carousel kunt resetten?
Stel, er staan 3 list items in, en er is een autoplay functie, hoe kun je het dan zo maken dat wanneer die autoplay die 3 items heeft gehad, hij weer terug keert naar item 1 ?
Ik kom er niet uit..
Het gaat om de carousel van bill scott. Ik zal de scripts hier posten mocht dit nodig zijn!
Groet,
Merijn
PHP hulp
24/11/2024 17:30:51Crispijn -
22/02/2009 04:05:00storeman storeman
22/02/2009 09:40:00Deze carousel loopt automatisch: http://www.clientcide.com/docs/Layout/SimpleCarousel
Lode
22/02/2009 09:44:00storeman storeman
22/02/2009 10:02:00@lode: klopt. Echter heb ik de ervaring dat veel van die dingen veel op elkaar lijken qua commando's. Ik ga het niet helemaal uitpluizen, maar wellicht geeft dit de TS wat inspiratie om eea te onderzoeken of te proberen.
Pieter Jansen
22/02/2009 16:12:00Ik duik er eens in. Ik ben persoonlijk meer van de jQuery trouwens..
Echter maakt het voor de carousel helemaal niets uit. Omdat de carousel die ik heb framework onafhankelijk is.
Het probleem is echter, ik heb meerdere functies welke aangeroepen moeten worden en ik vroeg me enkel af of iemand anders hier ervaring mee had?
Echter maakt het voor de carousel helemaal niets uit. Omdat de carousel die ik heb framework onafhankelijk is.
Het probleem is echter, ik heb meerdere functies welke aangeroepen moeten worden en ik vroeg me enkel af of iemand anders hier ervaring mee had?