JS: tr mouseover = td image ...
rowan
30/09/2008 19:28:00ik heb een naviagtie menu, als tabel met 2 kolommen. (dize.nl)
kolom1: een plaatje
kolom2: tekst met een link
de bedoeling is dat het plaatje van kolom 1 veranderd, als de muis over de tr gaat.
huidige code:
hierbij geeft hij in IE echter het plaatje in allebei de td's weer. wat niet de bedoeling is.
weet iemand hoe ik dit het best en netst kan oplossen. (div's mag ook)
alvast bedankt
kolom1: een plaatje
kolom2: tekst met een link
de bedoeling is dat het plaatje van kolom 1 veranderd, als de muis over de tr gaat.
huidige code:
Code (php)
hierbij geeft hij in IE echter het plaatje in allebei de td's weer. wat niet de bedoeling is.
weet iemand hoe ik dit het best en netst kan oplossen. (div's mag ook)
alvast bedankt
PHP hulp
24/11/2024 16:13:41Douwe
30/09/2008 19:51:00Ik weet niet hoe je dit voor elkaar moet krijgen, table's zijn sowieso heel irritant te stylen. Waarom gebruik je eigenlijk een table? Lists zijn veel beter te stylen.
Die code is verschikkelijk... Verder zijn tabellen niet bedoelt voor menu's of andere lay-out zooi. Tabellen gebruik je alleen voor data die d'r in hoort zoals dit bijvoorbeeld.
rowan
30/09/2008 20:04:00table's kwam het eerst in me op, en met lists heb ik nog niet echt gewerkt. ik zal eens kijken of het een goed alternatief is. bedankt
edit: @ karl, ik weet dat er bg wat foutjes in zitten (68 Errors, 18 warning(s))
maar dat is het probleem niet ;)
edit: @ karl, ik weet dat er bg wat foutjes in zitten (68 Errors, 18 warning(s))
maar dat is het probleem niet ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door rowan