[JS]CSS fucked up na modal message
http://php-design.be/iliaens/machines/
Alles staat goed maar als je onder op PHP versie klikt.
Dan komt er een modal message te voorschijn.
Alleen staan mijn afbeeldingen daarna over mijn tekst heen.
Update: Blijkbaar heeft hij dat alleen in FF in IE blijft mijn hoofdpagina goed maar is de opmaak van mijn modal message weg.
Alles staat goed maar als je onder op PHP versie klikt.
Dan komt er een modal message te voorschijn.
Alleen staan mijn afbeeldingen daarna over mijn tekst heen.
Update: Blijkbaar heeft hij dat alleen in FF in IE blijft mijn hoofdpagina goed maar is de opmaak van mijn modal message weg.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Red Crew
Ik zie in ff2.0 en ie7 geen problemen daarmee.
Ziet er naar uit dat je plaatjes geen absolute positie hebben. Maar echt veel meer weet ik ook niet..
Die onderste tekst ook in een div zetten...
Ik heb al geprobeerd met static en relative
ik heb er na een float geprobeerd
Ik heb de teks al in div gezet
Tot nu toe heeft niets geholpen
Het is juist dat de onze klanten als ze het emailadres gezien hebben dat ze het kunnen onthouden en als ze een vraagje hebben dat ze het oook vanuit hun emailclient een mailtje kunnen sturen ipv via de site.
Want het is zo dat de weergegeven emailadressen niet noodzakelijk de adressen zijn waar hij het naar stuurt.
BTW dit is allemaal in test fase, de layout moet ook nog ontworpen worden door een graficus.
[edit:] LOL dat is een tijdelijke site voor het huis van mijn neef ik heb dat gewoon gecopy paste van mijn tijdelijk iliaens lay out. Die minisite is van zodra het huis verkocht is toch offline
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Red Crew
spaties tussen gezet maar bij de iliaens site zijn er verschillende afdelingen
ijzerwaren(=info) en sanitair vandaar de dropdown menu het voorbeeldje dat jij eruit hebt gehaald is een tijdelijke site waar geen tijd en moeite insteekt. dat moest af op een paar uurtjes.
Maar als er iemand een oplossing weet voor het probleem dat mijn lay out verknald in FF mag het ook altijd zeggen ?
Ik had gehoopt dat Jan een verklaring had ervoor :)
Bij mij in FF en IE zijn ze hetzelfde..? Wat is er verknald aan eigenlijk?
Sinds wanneer staat CMS voor control managment systeem? Volgens mij is het Content ipv control