jubileumtocht2008.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2008 14:20:00
Quote Anchor link
Hoi allemaal,
het is al tijden geleden dat ik op PHPhulp geweest ben!
Ondertussen kan ik nog steeds voor geen meter PHP, dat niet terzake ;)

Ik heb voor mijn peetoom een site in elkaar gezet, het gaat voornamelijk om de layout. Ik moet nog een paar teksten binnenkrijgen.
Wat vinden jullie ervan?

http://www.jubileumtocht2008.nl/

xxx
Lotte

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 12:59:24

Arend a

Arend a

13/01/2008 14:25:00
Quote Anchor link
Nette start! Combinatie van je header en kleurenschema is erg mooi. Maar je menu valt een beetje weg, misschien kan je hier een iets contrasterende kleur in stoppen zodat het ites meer opvalt. Let verder even op de jpeg compressie van je header, of gebruik png, dat is iets geschikter voor zulk grafischs materiaal.

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

13/01/2008 14:26:00
Quote Anchor link
Netjes ! Maar header is slechte kwaliteit :(

http://www.jubileumtocht2008.nl/home.php

Zoiets is niet zo netjes ;) Probeer dat te verbergen..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2008 14:28:00
Quote Anchor link
De header is inderdaad van enorm slechte kwaliteit, maar dit komt niet alleen door mij. Ik moest er persé 2 logo's opzetten, en ze hadden geen andere plaatjes ofzoiets. Dus ik moest het hier mee doen ¬¬

@Tommy, dan mag jij mij mooi uit gaan leggen hoe ik dat moet doen ^_^
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP hulp

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

13/01/2008 14:31:00
Quote Anchor link
K, 1 sec, dan maak ik het even.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
    $pages
= array('home.php', 'andere paginas hier');
    if ($_SERVER['SCRIPT_NAME'] == $pages) {
        header("Location: index.php");
    }

?>

Weet niet of het werkt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2008 14:36:00
Quote Anchor link
Wat is het nut er precies van? [A]

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

13/01/2008 14:38:00
Quote Anchor link
Dat is netter xD

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2008 14:39:00
Quote Anchor link
Maar wat doet het dan?
Waarom is het netter? x']

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

13/01/2008 14:47:00
Quote Anchor link
Omdat je dan niet meer zo home.php in de adres balk kunt intypen en die home.php krijgt te zien zonder header en footer.

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2008 14:48:00
Quote Anchor link
Aah zo ;-)
Dan zal ik het er even bij zetten ^^

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

13/01/2008 14:49:00
Quote Anchor link
Leuke foto trouwens ;)

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2008 14:50:00
Quote Anchor link
Dankje ^^

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

13/01/2008 14:53:00
Quote Anchor link
@Tommy, zoveel maakt dat toch niet uit? .. ?

dat foto vond ik wel mooi, ben je dat echt?? :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kumkwat Trender

Jason de Ridder

Jason de Ridder

13/01/2008 14:54:00
Quote Anchor link
Tommy,

Flirten doe je als het goed is niet achter de computer.
--------------
Lotte,
Als je met een includes werkt. (een slechte vorm denk ik.) zou ik deze buiten de webroot (of een beveiligde dir zetten)

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

13/01/2008 14:55:00
Quote Anchor link
Lotte woont zo ver weg (in limburg) op de fiets daar naar toen is geen pretje..

PHP hulp

PHP hulp

Quote Anchor link
Jason, je moet niet met moeilijke woorden gaan praaten. Het woord webroot is voor mij net zo duidelijk als het woord eeh... whatever x'] Ik weet iig niet wat een webroot is [a]

- -

- -

Quote Anchor link
Tommy schreef op 13.01.2008 14:31:
K, 1 sec, dan maak ik het even.

Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
    $pages
= array('home.php', 'andere paginas hier');
    if ($_SERVER['SCRIPT_NAME'] == $pages) {
        header("Location: index.php");
    }

?>

Weet niet of het werkt.

Ik weet wel of het werkt. Niet dus ;) Wanneer is een array nou gelijk aan een string?

En ontopic, ziet er leuk uit Lotte. Ik houd sowieso wel van groen. Alleen is er aan de linkerkant van je header meer ruimte dan aan de boven- en rechterkant. Dat is eigenlijk het enige dat ik aan te merken heb erop.

Edit:
De webroot is de map waar je terecht komt als je naar www.jubileumtocht2008.nl gaat, zonder verder een bestandsnaam op te geven. Die map waar je dan uitkomt, noem je de webroot. Jason bedoelt dat je je pagina's die geïnclude worden daar buiten moet zetten, zodat deze niet te bereiken zijn via de browser, maar wel geïnclude kunnen worden. Je kunt ze natuurlijk ook binnen de webroot houden, maar dan in een met htaccess beveiligde map, zodat mensen er ook niet bij kunnen. Dan krijg je zo'n htaccess:

Code (php)
1
2
Order Deny,Allow
Deny from All

Dit bestand noem je ".htaccess" (dus zonder een echte naam eigenlijk) en zet je in dezelfde map als je pagina's die geïnclude worden. Zo kan niemand erbij. Wel zorgen dat er geen andere pagina's in de map staan waar mensen bij moeten kunnen komen, want daar kunnen ze dan ook niet meer bij ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

- -

- -

13/01/2008 14:57:00
Quote Anchor link
Jason de Ridder schreef op 13.01.2008 14:54:
Tommy,

Flirten doe je als het goed is niet achter de computer.
--------------
Lotte,
Als je met een includes werkt. (een slechte vorm denk ik.) zou ik deze buiten de webroot (of een beveiligde dir zetten)

Lol, internet dating @ phphulp xD
Misschien een nieuw forum voor maken?

Verder is het een mooi design, maar zoals gezegt het menu misschien iets donkerder maken, of een andere kleur (wat dan nog wel in het kleurenschema past)

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2008 14:57:00
Quote Anchor link
Herjan schreef op 13.01.2008 14:55:

Ik weet wel of het werkt. Niet dus ;) Wanneer is een array nou gelijk aan een string?

En ontopic, ziet er leuk uit Lotte. Ik houd sowieso wel van groen. Alleen is er aan de linkerkant van je header meer ruimte dan aan de boven- en rechterkant. Dat is eigenlijk het enige dat ik aan te merken heb erop.

Ik zag net al dat het niet werkte :]

Ik zie wat je bedoeld, ik ga het even aanpassen ;-)

@Peter, dat is mijn oom >:]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP hulp

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

13/01/2008 14:58:00
Quote Anchor link
Lotte schreef op 13.01.2008 14:55:
Jason, je moet niet met moeilijke woorden gaan praaten. Het woord webroot is voor mij net zo duidelijk als het woord eeh... whatever x'] Ik weet iig niet wat een webroot is [a]

De hoofd map van je website, meestal public_html, html, of www

Herjan schreef op 13.01.2008 14:55:
En ontopic, ziet er leuk uit Lotte.

ziet lotte er leuk uit? of haar layout?

Wouter K

Wouter K

13/01/2008 15:09:00
Quote Anchor link
Mooi enkel vind ik het tot nu toe weinig tekst maar wel een overbodige scrollbalk :(
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.