Juiste <!DOCTYPE HTML> IE switched naar Quirks Mode wat niet moet.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Arnoud bb

Arnoud bb

09/01/2013 23:12:56
Quote Anchor link
Hallo,
Zou iemand me kunnen helpen met het volgende:

Ik heb ongeveer een half jaartje ervaring met PHP. Ik heb nu voor school in een project groep een mooie site gemaakt die goed werkt in alle browsers, behalve IE. Alle pagina's werken correct, behalve mijn prikbord pagina. Aangezien de site echt gebruikt gaat worden wil ik dat de klanten krijgen waar ze op gehoopt hebben.

Het probleem:

Mijn pagina switched automatisch naar Quirks-modes, terwijl minimaal IE9 vereist is voor juist functioneren.

Wat ik al geprobeerd heb:

Ik heb al verschillende <!DOCTYPEE HTML> tags geprobeerd en een paar meta data in de header.
Ik heb al dingen geprobeerd met [document.documentMode] en iets in de trend van: <!--[if IE 9]>, maar tot zover werkt nog niets.

Verder hebben we gewoon een header en een footer, mogelijk dat daar iets verkeerds zit, maar het probleem doet zich alleen met mijn pagina voor....

Als iemand de source code wilt hebben, of een deel daarvan: vraag gerust.

De website: http://ppj.deboterkamp.nl/prikbord.php. Normaal gesproken kan je alleen op de site komen als je ingelogd bent, maar dat heb ik er tijdelijk afgehaald.

Met vriendelijke groeten,

Arnoud Wapstra

PHP hulp

PHP hulp

05/01/2025 15:12:37

Wouter J

Wouter J

09/01/2013 23:14:11
Quote Anchor link
Je moet het doctype op regel 1 van je broncode zetten, dus geen wit regels en geen comments ervoor.

Arnoud bb

Arnoud bb

09/01/2013 23:21:55
Quote Anchor link
Hartelijk dank, het werkt. Global.php staat er nu nog wel boven, maar dat levert geen problemen.

Ik vind het raar dat de paginas van andere projectleden wel werken en die hebben die hebben de tag ook niet bovenaan??!

Maar ik ben er blij mee, bedankt.

Kris Peeters

Kris Peeters

10/01/2013 11:32:00
Quote Anchor link
Bekijk het zo: zolang je de webbrowser niet vertelt dat je html aan het scrijven bent, kan je ze niet echt kwalijk nemen dat ze je niet perfect begrijpen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.