Jullie mening gevraagd

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Senior java ontwikkelaar integratie

Functieomschrijving Voor de gemeente Rotterdam zijn wij op zoek naar een senior java ontwikkelaar integratie. Taken Binnen een zelfsturend Scrumteam voer je geheel zelfstanding je opdrachten uit en levert het eindresultaat op aan het Integratieteam. Jij voelt je net als alle teamleden verantwoordelijk voor alle aspecten, vanaf de vraag tot en met de oplevering in productie. Je bent kritisch, je helpt de klant om zijn wensen helder te krijgen, je schrijft zelfstandig clean code die van hoge kwaliteit is, met bijbehorende unit- en integratietesten, je ondersteunt zo nodig bij deployments naar productie. Het Integratieteam bouwt componenten (Endpoints) op de ESB.

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »
- SanThe -

- SanThe -

07/07/2013 14:51:35
Quote Anchor link
Hallo phphulpers,

Ik heb een twee vraagjes betreffende de site: www.deschilderijen.com

1 - Wat vinden jullie van die site?
2 - Wat zou zoiets moeten kosten als je dat laat maken?

Bedankt.

SanThe.

PS: Ik heb niets met deze site te maken, maar ik kwam die op Internet tegen en toen werd ik nieuwsgierig naar jullie mening. Ik weet alleen dat deze site vrij nieuw is (dit jaar).
Gewijzigd op 07/07/2013 15:05:12 door - SanThe -

PHP hulp

PHP hulp

23/12/2024 20:29:16

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/07/2013 14:55:28
Quote Anchor link
Dan hoop ik wel dat het dan goed gebouwd wordt, op semantische wijze in HTML5.....

De layout is vrij simpel te noemen, en kan ik een paar uur tijd al volledig ontworpen zijn. Veel grafische design-elementen zie ik ook niet. Dan rest nog de boel te slicen naar HTML en CSS, wat in een uurtje denk ik wel kan, en dan e.v.t nog in een CMS'je gieten wat weer een paar uurtjes kan kosten.

In 5 a 6 uurtjes moet dit echt wel gedaan zijn.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/07/2013 15:04:33
Quote Anchor link
Hangt er een beetje vanaf. Ga je het namaken? Of moet de inhoud en layout echt nog bedacht en overlegd worden?

Het is inderdaad redelijk simpel, maar in de praktijk kom je toch altijd onverwachte dingen tegen of kosten dingen meer tijd dan je verwacht. Ik vind 5 uurtjes dan ook ietsje te positief ingeschat. Maar dat hangt er dus ook vanaf of je het gaat "namaken" en je dus een concreet voorbeeld hebt, of dat er iets nieuws moet worden bedacht wat er op lijkt. Twee verschillende uitgangssituaties.

- SanThe -

- SanThe -

07/07/2013 15:08:10
Quote Anchor link
Ik ga dit niet (na)maken maar ik weet dat dit een nieuwe site is en in de broncode zie ik nog tabellen in plaats van divjes voor de layout. Vandaar mijn bovenstaande vraagjes.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/07/2013 15:13:39
Quote Anchor link
Oké... dan ga ik er even vanuit dat het door een bedrijf is gemaakt en niet door een "handige kennis". Dan zou ik denken (afhankelijk van het soort bureau dat het gemaakt heeft) grofweg tussen de 300 en 600 euro.

Wouter J

Wouter J

07/07/2013 15:20:59
Quote Anchor link
Echt grafische dingen heeft dit design niet. Waarschijnlijk zijn kleuren en logo al van het bedrijf, dus voor grafisch 0 uur.

Vervolgens komt er wat tijd bij kijken voor het bedenken van het design. Maar een balk met een kleur bovenin, een header en daaronder een menu bak, content en weer een gekleurde footer zijn vrij simpel basic. Zeg 15 min. (laten we positief blijven...) werk.

Dan het coderen van de code. Hopelijk gaan daar wel wat uurtjes in zitten. Ik hoop heel wat uurtjes, maar gezien de broncode gaat dat helaas niet door: "Save for Web Slices (schilderijen.psd)" Gewoon photoshop: slice for web dus, zeg 1 min. klikwerk.

Totaal tot nu toe: 16 min.

Dat is het ontwerp. Dan de tijd die er achter het maken van de website zit. Het heeft een simpel routing systeempje, zeg een uurtje werk. Vervolgens een contactformuliertje, mocht de dev. die niet al klaar hebben liggen ook een uurtje (ik had beloofd positief te zijn...).

Aside: Overigens is het niet een heel goed routing scriptje. Ga maar eens naar deschilderijen.com/index.php?pagina=index en aanschouw de recursieve pagina :)
Ook contact formulier kan wat beter, zonder een alert bijv...

Totaal: 2u16

Dan als laatst het invoegen van de tekst. Dit kost zeker wel het langst en gezien de broncode van de teksten is dit gedaan door de dev. Zeg 2 uur.

Totaal: 4u16

Hoeveel je ervoor zou krijgen? Ik hoop zelf dat hier geen geld aan verspilt is. Het ziet er uit als een website die een klein neefje mocht maken voor z'n oom. Neefje had nog niet heel veel verstand van zaken en heeft een beetje copy/past trucjes uitgevoerd. Oompie zogenaamd tevreden en neefje hartstikke trots :)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/07/2013 15:30:35
Quote Anchor link
In aanvulling op Wouter...

In een werkomgeving zouden hier nog wat overlegmomenten en terugkoppelmomenten aan toegevoegd moeten worden. En nu wordt er door Wouter vanuit gegaan dat je deze site namaakt, wat in de praktijk net even anders zal zijn. Wat er ook bedacht wordt door het bureau, er zal ook terugkoppeling moeten plaatsvinden. In plaats van 1 layout is de kans groot dat er meerdere layouts worden gemaakt en voorgelegd en besproken. Dus ga er maar vanuit dat het echt iets langer zal zijn dan wat hierboven gesuggereerd wordt, waarmee ik overigens geen enkel waardeoordeel geef over de site zelf. Ik heb de code niet bekeken. Ik ga alleen even af op wat ik zie en hoe het er in de praktijk aan toe gaat.

Wouter J

Wouter J

07/07/2013 15:31:58
Quote Anchor link
>> En nu wordt er door Wouter vanuit gegaan dat je deze site namaakt - See more at: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/jullie-mening-gevraagd/91427/last/#sthash.qRuSi7ES.dpuf
Oh?
Gewijzigd op 07/07/2013 15:34:48 door Wouter J

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/07/2013 15:33:50
Quote Anchor link
Dan bedoel ik dus dat je uitgaat van hetzelfde balken principe ;)

Toevoeging op 07/07/2013 15:34:33:

Wordt dat "See more at:..." nou nog eens gefixt... grrr

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.