Jullie mening
De 2 sites die topicstarter aanbiedt zien er beide niet professioneel uit. De eerste gaat wel maar moet wat doen aan de achtergrondkleur en fonts. De tweede doet mij denken aan Frontpage. Of dat het is weet ik niet (heb de source niet gecheckt), maar dat ik de indruk krijg zegt al genoeg. Een lesje 'marketingtechniek in websites' kan geen kwaad (dat geldt overigens voor 99% van de programmeurs en designers die ik gezien heb). Verder zijn het geen lelijke of akelige sites, dat bedoel ik niet, ik ben slechts kritisch.
Ook vind ik dat het gezeur over IE nu mag ophouden. Een weekje geleden las ik op Webmensen dat er zelfs meer fouten in FF zijn ontdekt dan IE. Dat je met FF werkt, prima, dat je iedereen moet afzeiken als iemand IE gebruikt, niet prima. Doe dat lekker in een Eurodusnie forum ofzo.
Verder wil ik opmerken dat Google nooit heeft toegegeven meta tags volledig te negeren. De meeste SEO's denken dat Google de metatags weldegelijk gebruikt maar met lage prioriteit. Niet te snel concluderen.
Tot slot wil ik, het wordt bijna saai, Arjan weer gelijk geven in zijn opmerking. Websites dienen meestal als een soort portfolio dat bekeken wordt nadat een opdracht is aangenomen, of in ieder geval nadat de klant partieel is binnengehaald (oriëntatiefase).
Ik merk bij zoveel opmerkingen dat er geconcludeerd wordt vanuit technisch opzicht zonder zakelijk of sociaal opzicht te hebben bekeken; dat vind ik jammer. Kijk eens verder dan de ?>
Ik bouw mijn website met kladblok. Simpel en overzichtelijk....
ewoutboers.nl is trouwens met dreamweaver gemaakt!
Ik ben overigens ook weer niet zó negatief als mijn opmerking doet suggereren.
edit: oeehhhh, Erik maakt een typefout, het is een wonder...... (sorry sorry sorry, ik had een bloedneus en had maar 1 hand om mee te typen, het spijt me zo zo zo erg).... :+
Gewijzigd op 21/03/2006 13:36:00 door PHP erik
Maar ik vind het goed dat je opkomt voor beginners zoals mij....:)
[ beginners als ik ]
;-) ;-) ;-)