Kaart met interactieve gebieden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Q S

Q S

15/06/2012 15:53:57
Quote Anchor link
Hoi Allen,

ik ben op zoek naar een kaart, maakt niet zoveel uit in welke taal, als ik het maar op het web kan publiceren waarmee ik het volgende kan:

Ik kies een gebied binnen Nederland, bijvoorbeeld een bedrijventerrein of woonwijk. Ik wil dit gebied opdelen in verschillende kleinere gebieden (bedrijfspanden, huizenblokken, liefst in verschillende kleuren en als ik daar met mijn muis overheen ga dat er dan meer informatie op komt.

Waarschijnlijk kan dit wel met Google Maps ik kan alleen niet de goede tutorial vinden. Of wellicht Jquery of Flash het maakt mij niet zoveel uit.

Is er een dergelijk iets of zal ik echt van Scratch af aan moeten beginnen?

PHP hulp

PHP hulp

26/11/2024 22:21:49

Wouter J

Wouter J

15/06/2012 15:56:47
Quote Anchor link
Ik zou gaan werken met Google Maps in combinatie met overlays op de Google Maps. In hun documentatie is daar wel wat over te vinden.

Q S

Q S

15/06/2012 16:07:43
Quote Anchor link
Die had ik inderdaad op mijn lijstje staan en werken met polygone overlays, maar ik hoop eigenlijk dat er ook andere mogelijkheden zijn. Ik heb ook wel iets gevonden met JQuery daar kan ik wel mee zoomen in een bepaald gebied en dan informatie in de vorm van bullets geven, maar toch doet ie nog net niet wat ik wil.

http://www.gethifi.com/blog/a-jquery-plugin-for-zoomable-interactive-maps

Q S

Q S

18/06/2012 16:14:20
Quote Anchor link
Werkt prachtig met Google Maps. Heb even een kleine opzet gemaakt met Polygonen en dat werkt prima. InfoWindow erbij en de boel draait prima.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.