kaart van belgie
Kent iemand zo een script?
Laat dan iets weten
MVG
zo'n script zal je niet zomaar op het internet vinden, je zal zelf een plaatje moeten zoeken/maken en dan actions instellen adhv PHP of HTML;)
ff phtoshoppen en je hebt de losse provincies.
Edit:
Op google staan er nog veel meer.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
yup k nu heb ik het plaatje wat nu?
omg, kan je html
als je die kan vinden en kan aanpassen kan je daarna de winkels laten zien..
Viva la belgique ;)
volgens mij is hij daar te lui voro om te zoeken, hij vond zelfs geen kaart:s
wat zou ik geen plaatje kunnen vinden, ik vroeg een script en kreeg een plaatje :s ja html ken ik en php ook deels, maar zodus ik zet hotspots op een afbeelding. Hoe haal ik dan in de volgende pagina binnen welke provincie hij moet kiezen. (in een variabele ) Heb je hier mss een voorbeeld van hoe dit precies in zijn werk gaat ?
hier eens.
Kijk Zoiets werkt met services verleent door bijv mappy of routenet.
Dus tegen betaling.
Als jij de coördinaten doorgeeft van de winkels kan je ze zo oproepen.
Tenzij dat je zo'n service zelf gaat ontwikkelen daar waar anderen jaren met verschillende cartografische personen en IT'ers aan werken.
Veel succes
Moet je even zoeken naar de juiste functie, heb Dreamweaver al lang niet meer gebruikt dus zou het zo niet weten!
"Select * from bedrijven where plaat="+plaats
zoiets dus
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Luke Banning
mja ik zal et eens proberen, sta wel verbaasd dat er de dag van vandaag hier nog geen openbaar script voor bestaat.
linken via coördinaten..
mertens schreef op 01.06.2007 23:05:
mja ik zal et eens proberen, sta wel verbaasd dat er de dag van vandaag hier nog geen openbaar script voor bestaat.
In zulke scripts zit tijd. Tijd kost geld. Trouwens, succes met elke winkel te vinden in elke provincie. Kan je beter de GoudenGids er bij nemen...
google maps.. daar kan je als je je wat zou verdiepen ook verder in kunnen gaan..
edit: oja belgie dus .be ^^
kijk ook eens naar edit: oja belgie dus .be ^^
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
dan kun je heel simpel alle winkels eruit halen ;)
Ja tis de bedoeling dat ik de database zelf opvul met winkels en dit zijn enkel dierenwinkels bv. Zodus ik moet niet heel de gouden gids gaan liggen kopieren. Gewoon simpel, klik je op vlaams brabant, dan vind je elke winkel terug "zoals bijv alle macdonalds'en in vlaams brabant" en krijg je een lijst met die restaurants.
if ($map="Zeeland") {connectie maken,
"select * from bedrijven where plaats =Zeeland";
if ($map="Limburg") {connectie maken,
"select * from bedrijven where plaats =Limburg";
if ($map="Groningen") {connectie maken,
"select * from bedrijven where plaats =groningen";
enzo verder dan?