Kan bestanden niet verwijderen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Com puter

com puter

24/12/2010 10:21:35
Quote Anchor link
Ik zit met een heel vervelend probleem, op mijn linux server (synology) staan bestanden met (volgens windows verkenner en total commander) de volgende namen:
_~3WXDE.$_G
~1463GR0.\\
~DTG6KB0.\\\
~HWT9NX0.\\
~P42QQD0.\\\
~P46LND0.\\\
~THE5IK0.\\\
~TSRK030.\\
Als ik deze bestanden (0 bytes) met Windows verkenner probeer te verwijderen krijg ik de volgende foutmelding:
Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van bronschijf of bronbestand lezen.
Als ik het in total commander probeer krijg ik:
File not found!
Mijn PHP script kan ze ook niet verwijderen, maar die zegt dat ze zo heten:
.....\\
...\\\\\\
...\\\\\\\\
..\\
.\\
.\\\\\\\\
.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Natuurlijk wil ik hier graag van af, heeft iemand ervaring met zulke bestanden of kent iemand een oplossing?

Alvast bedankt.

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 15:46:00

John D

John D

24/12/2010 10:27:30
Quote Anchor link
Kan je niet inloggen met root op je linuxserver??

Com puter

com puter

24/12/2010 10:40:16
Quote Anchor link
Je bedoelt via telnet? Of FTP? Of gewoon met windows verkenner?

Edit
Dan stuit je meteen op mijn 2e probleem, ik kan wel inloggen met root, maar dan heb ik minder rechten dan wanneer ik inlog met mijn gewone account.
Gewijzigd op 24/12/2010 10:41:24 door com puter

Jens V

Jens V

24/12/2010 10:43:45
Quote Anchor link
Com puter op 24/12/2010 10:40:16:
Dan stuit je meteen op mijn 2e probleem, ik kan wel inloggen met root, maar dan heb ik minder rechten dan wanneer ik inlog met mijn gewone account.

Vreemd. En anders probeer je eens een sudo? i <3 sudo!

Com puter

com puter

24/12/2010 10:50:40
Quote Anchor link
Wikipedia:
The sudo command is a program for some Unix and Unix-like computer operating systems that allows users to run programs with the security privileges of another user (normally the superuser, or root).

helaas:

-ash: sudo: not found

John D

John D

24/12/2010 10:54:27
Quote Anchor link
Met root minder rechten?? root zou juist alle mogelijke rechten moeten hebben....
Kan je ook met telnet of putty inloggen met je "gewone account" en kan je dan de bestenden vinden?

Com puter

com puter

24/12/2010 10:56:01
Quote Anchor link
John D op 24/12/2010 10:54:27:
Met root minder rechten?? root zou juist alle mogelijke rechten moeten hebben....

Dat dacht ik ook, maar helaas...

Ik zal nu proberen met telnet en mijn gewone account de bestanden op te speuren.

Edit
Ik heb met telnet en vele cd's en dir's de bestanden gevonden, maar als ik ze probeer te verwijderen met rm krijg ik:
No such file or directory.
Gewijzigd op 24/12/2010 11:02:09 door com puter

Milo S

Milo S

24/12/2010 12:08:53
Quote Anchor link
Kan je ze niet eerst proberen te re-namen en dan proberen verwijderen?

Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

24/12/2010 15:08:42
Quote Anchor link
- Laat maar -
Gewijzigd op 24/12/2010 15:11:22 door Dalando De Zuil

John D

John D

24/12/2010 15:10:31
Quote Anchor link
Com puter op 24/12/2010 10:56:01:
Ik heb met telnet en vele cd's en dir's de bestanden gevonden, maar als ik ze probeer te verwijderen met rm krijg ik: No such file or directory.
Probeer rm -rf * of ga 1 directory hoger staan en doe rm -rf *

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/12/2010 15:11:15
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 24/12/2010 15:08:42:

Grapjas....

John D

John D

24/12/2010 15:11:26
Quote Anchor link
Op Linux??

Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

24/12/2010 15:12:02
Quote Anchor link
Ja, ik had na de titel meteen aan unlocker gedacht, maar toen begon ik pas de openingspost te lezen :X

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/12/2010 15:13:08
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 24/12/2010 15:12:02:
Ja, ik had na de titel meteen aan unlocker gedacht, maar toen begon ik pas de openingspost te lezen :X

Ook hierbij geldt het gezegde:

"lees de draad, voordat je blaat ;-)"

John D op 24/12/2010 15:11:26:
Op Linux??

Er is ook Wine, jeweets..... ;-)
Gewijzigd op 24/12/2010 15:13:52 door - Ariën -

Com puter

com puter

24/12/2010 17:49:21
Quote Anchor link
Milo S op 24/12/2010 12:08:53:
Kan je ze niet eerst proberen te re-namen en dan proberen verwijderen?

Ook bij renamen, "no such file or directory" :(

Quote:
Probeer rm -rf * of ga 1 directory hoger staan en doe rm -rf *

Geprobeerd, het bestand wordt niet verwijderd, maar ik krijg ook geen error, gewoon, helemaal niks :s

Volgens mij ben ik vergeten te vertellen, dat dit gewoon een simpele huis tuin en keuken server is, er is geen mogelijkheid om er een beeldscherm, muis en toetsenbord op aan te sluiten. Ik kan er alleen met windows verkenner, ftp en telnet bij.

- SanThe -

- SanThe -

24/12/2010 19:27:39
Quote Anchor link
Met telnet kom je er dus gewoon in. Op de server doe je bij bijvoorbeeld dit bestand _?~3WXDE.$_G rm *3WXDE*
Gewijzigd op 24/12/2010 19:28:07 door - SanThe -

Aad B

Aad B

24/12/2010 20:35:51
Quote Anchor link
- SanThe - op 24/12/2010 19:27:39:
Met telnet kom je er dus gewoon in. Op de server doe je bij bijvoorbeeld dit bestand _?~3WXDE.$_G rm *3WXDE*
Santhe: Dat wordt al afgedekt door het command dat eerder gegeven is:
rm -rf *
@com puter: wat zie na de rm -rf * als je daarna ls doet ?
Zie je dan nog bestanden met vreemde namen?
Gewijzigd op 24/12/2010 20:36:35 door Aad B

Com puter

com puter

24/12/2010 21:01:09
Quote Anchor link
Na het -rf * zie ik alleen nog de vreemde bestanden staan. Volgens telnet heten de bestanden zo:

.....\\
...\\\\\\
...\\\\\\\\
..\\
.\\
.\\\\\\\\
.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Net als mijn php script zei.

Afbeelding

Com puter

com puter

28/12/2010 10:32:49
Quote Anchor link
*Bump*

Helaas is het nog niet gelukt :'(
Ik heb het volgende geprobeerd:
rmdir map
Directory not empty.
rm -rf map/
-ash: -rf not found

Misschien zijn er na de feestdagen nog frisse ideeën? Anders geef ik het op.

- SanThe -

- SanThe -

28/12/2010 10:46:03
Quote Anchor link
rm -R mapnaam

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/12/2010 10:48:01
Quote Anchor link
Zou je niet het slachtoffer geworden kunnen zijn van een hackaanval, waarbij er een rootkit op geinstalleerd is? Als je met root en het 'rm' commando die zooi niet weg krijgt, dan doet we dit toch wel vermoeden.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.