Kan de pagina niet weergeven
- SanThe -
06/03/2008 14:42:00Staat ie wel op de server?
Heeft ie de juiste leesrechten?
Is het path wel goed?
(Dit is dus uit mijn glazen bol.)
Edit:
Dan staat ie waarschijnlijk op de server maar heeft ie niet de juiste rechten, of de directory waar ie in staat heeft niet de juiste rechten.
Heeft ie de juiste leesrechten?
Is het path wel goed?
(Dit is dus uit mijn glazen bol.)
Edit:
Quote:
HTTP-fout 500 - Interne serverfout
Dan staat ie waarschijnlijk op de server maar heeft ie niet de juiste rechten, of de directory waar ie in staat heeft niet de juiste rechten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
PHP hulp
15/11/2024 05:40:07jorian
06/03/2008 14:46:00Ja hij staat op de server.
Hij hoeft niks te lezen,schrijven of openen.
Ja want ik ga eerst naar mijn "directory", daar staan dan alle pagina's in die map, en dan klik op "chooseteam.php".
Maarja, ik weet wel zeker dat het aan de code ligt, want als ik niet ingelogd bent(dat checkt safe.php), dan zegt ie dat je niet ingelogd bent.
In safe.php staat dus zoiets:
Als je niet ingelogd bent, geef een error, en doe exit;
Dan sluit ie dus de code af. Dus alleen als ie de code (chooseteam.php) afsluit met exit; werkt ie wel.
EDIT:
Ik heb even het volgende uitgeschakeld in mn ie:
Gebruiksvriendelijke HTTP-foutberichten weergeven.
Als ik nu die pagina open, krijg ik een blanco scherm.
Hij hoeft niks te lezen,schrijven of openen.
Ja want ik ga eerst naar mijn "directory", daar staan dan alle pagina's in die map, en dan klik op "chooseteam.php".
Maarja, ik weet wel zeker dat het aan de code ligt, want als ik niet ingelogd bent(dat checkt safe.php), dan zegt ie dat je niet ingelogd bent.
In safe.php staat dus zoiets:
Als je niet ingelogd bent, geef een error, en doe exit;
Dan sluit ie dus de code af. Dus alleen als ie de code (chooseteam.php) afsluit met exit; werkt ie wel.
EDIT:
Ik heb even het volgende uitgeschakeld in mn ie:
Gebruiksvriendelijke HTTP-foutberichten weergeven.
Als ik nu die pagina open, krijg ik een blanco scherm.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jorian
- SanThe -
06/03/2008 14:53:00jorian
06/03/2008 14:54:00jorian
07/03/2008 15:06:00Ik heb even een andere host genomen, en nu geeft ie geen Kan de pagina niet weergeven meer. Maar hij geeft een andere error:
Fatal error: Cannot use string offset as an array in /home/jorian99/public_html/test/vars.php on line 12
Lijn 12 in vars.php is de eerste lijn waar ik een 2-dimensionale array aanmaak:
Fatal error: Cannot use string offset as an array in /home/jorian99/public_html/test/vars.php on line 12
Lijn 12 in vars.php is de eerste lijn waar ik een 2-dimensionale array aanmaak: