Kan dit korter?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 22:43:46
Quote Anchor link
ik heb het boek van php, en het boek van xhtml, css en javascript

PHP hulp

PHP hulp

06/11/2024 01:13:29

Frank WD

Frank WD

13/10/2011 22:48:36
Quote Anchor link
Aar en de rest helpen jou zoveel maar mijn idee is dat er totaal niks blijft hangen.
Tevens lees ik diverse malen dat anderen een idee aandragen en Jerry gooit dit weer over boort door zijn eigen intipetatie.

wat jij wil hebben AUB

<!DOCname html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-name" content="text/html; charset=utf-8" />
<title>Untitled Document</title>

<style type="text/css">

#maand
{
position: absolute;
margin-left: -113px;
}

#dag
{
margin-left: -63px;
}

#fieldset
{
top: 150px;
}

#sgegevens
{
top: 180px;
margin-left: 50px;
}

#bgegevens
{
margin-left: 50px;
}

#verplicht
{
top: 196px;
margin-left: -2px;
}

#submit
{
top: 185px;
margin-left: 115px;
}

#reset
{
top: 185px;
margin-left: 205px;
}

a:link, a:visited
{
color: #000;
}

a:visited
{
color: #000;
}

div.formulier
{
margin-left: 500px;
}

</style>

</head>

<body>

<div class="formulier">

<form method="post" action="bevestigd.php">

<fieldset id="bgegevens" style="width: 300px;">

<legend><font color="#FF0000">*Belangrijke gegevens</font></legend>
<table>
<tr><td><label for="vname">Voornaam</label></td>
<td><input type="text" name="voornaam" id="vname"/></td></tr>

<tr><td><label for="aname">Achternaam</label></td>
<td><input type="text" name="achternaam" id="aname"/></td></tr>

<tr><td>
Geboortedatum
</td>

<td>
<select name="dag">

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
        for($d=1;$d<=31;$d++)
        {

echo "<option value=$d>" .$d. "</option>";    
        }

?>

</select>
</td>

<td id="maand">
<select name="maand">
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
        for($m=1;$m<=12;$m++)
        {

echo "<option value=$m>" .$m. "</option>";    
        }

?>

</select>
</td>

<td id="dag">
<select name="jaar">
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
        for($j=1950;$j<=2011;$j++)
        {

echo "<option value=$j>" .$j. "</option>";    
        }

?>

</select>
</td></tr>

<tr><td>Voetbal je?</td>
<td>
<select name = "voetbal">
<option value="ja">Ja</option>
<option value="nee">Nee</option>
</select>
</td></tr>
</table>

</fieldset>

<fieldset id="sgegevens" style="width: 300px;">

<legend><font color="#FF0000">*Spel gegevens</font></legend>

<table>

<tr><td><label for="nname">Gebruikersnaam</label></td>
<td><input type="text" name="username" id="nname" /></td></tr>

<tr><td><label for="pass">Wachtwoord</label></td>
<td><input type="text" name="password" id="pass" /></td></tr>

<tr><td>&nbsp; </td></tr>

<tr><td>Jouw club</td>
<td>
<select name="club">

<option value="kies">Kies hier je club</option>
<option value="club 1">club1</option>
<option value="club 2">club2</option>
<option value="club 3">club3</option>
<option value="club 4">club4</option>
<option value="club 5">club5</option>
<option value="club 6">club6</option>
<option value="club 7">club7</option>
<option value="club 8">club8</option>
<option value="club 9">club9</option>
<option value="club 10">club10</option>

</select>
</td></tr>

<tr><td><a href="voorwaarden.php">Voorwaarden</a></td> <td><input type="checkbox" name="voorwaarden"/></td></tr>

<tr><td id="verplicht" colspan="2"><font size="-2" color="#FF0000">*Deze velden zijn verplicht!</font></td></tr>

<tr><td id="submit"><input type="submit" value="Aanmelden" name="submit" /></td>
<td id="reset"><input type="Reset" value="Alles wissen" name="reset" /></td></tr>

</table>

</fieldset>

</form>

</div>

</body>
</html>

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 22:50:50
Quote Anchor link
Sorry hoor, maar er blijft echt wel wat hangen! ik ben juist blij dat ze me allemaal helpen! maar je code is niet echt juist, kijk maar: www.dj-jeremy.nl/index.php

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 22:51:27
Quote Anchor link
Als je het helemaal goed wilt doen, dan schrap je die HTML <font> entables, en ga je het helemaal afmaken in CSS....

Frank WD

Frank WD

13/10/2011 22:52:27
Quote Anchor link
- Aar - op 13/10/2011 22:43:06:
Koop anders eens een boek ofzo, en werk deze op je gemak bladzijde voor bladzijde door.

CSS ==! PHP oftewel, CSS is niet gelijk aan PHP. Die php-tags zijn niet nodig...
Is waarschijnlijk een gewenning van Frank?

Op welk forum zit je nog meer als ik vragen mag?

Ja die
Code (php)
1
<?php ?>
gedoe ik voor mij gewenning.Omdat ik op phpfreaks hem altijd wel gewoon gebruik. Vaak stel ik zelf persoonlijk ook wel eens vragen waar ik niet uit kom. En dan auto die php tags gebruik. Ik zit ook dus op phpfreaks of wel pfz.nl.

Denk dat Jerry daar al uit gescheten is. Want er zijn zeker al meer dan 7 topic gesloten en verwijdert van hem. Omdat Jerry niet luisterd na wat men zegt. En telkens bij dingen begint waar hij nog geen kennis genoeg voor heeft.

Dit is trouwens niet afvallen tegen over Jerry. Ma meer iets om hem eens wakker te maken dat werken met php niet zoma ff iets is.

Ik doe al 2 jaar met php en zelf ik loop tegen bepaalde dingen aan waar ik niet uit kom.
Als voorbeeld een foreach maken in een query die foreign key gebruikt.
Gewijzigd op 13/10/2011 22:53:20 door Frank WD

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 22:52:42
Quote Anchor link
Maar scheelt dat ook met die positie? want hij verschuift gewoon in een keer terwijl ik dat niet wil

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 22:53:20
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 22:50:50:
Sorry hoor, maar er blijft echt wel wat hangen!

Niet rottig bedoeld, maar Santhe (of ik) had al eerder uitgelegd afgelopen maandag of dinsdag dat je je HTML in je input moest beveiligen. En vandaag vraag je het alweer?
Gewijzigd op 13/10/2011 22:53:44 door - Ariën -

Frank WD

Frank WD

13/10/2011 22:55:34
Quote Anchor link
Jerry,

Pak anders keer deze TUT.
Zelf ik gebruik na 2 jaar deze tut nog wel eens voor basis kennis als ik ergens niet uit kom. http://www.groenewoud.nl/subsites/informatica/php/index.php?id=1

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 22:56:30
Quote Anchor link
Oke dankje, daar kan ik wat mee!

Frank WD

Frank WD

13/10/2011 22:58:11
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 22:50:50:
Sorry hoor, maar er blijft echt wel wat hangen! ik ben juist blij dat ze me allemaal helpen! maar je code is niet echt juist, kijk maar: www.dj-jeremy.nl/index.php

Waarom zal die niet kloppen dan?
Als jij je css en html goed opbouwt heb je daar geen last van.

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:00:21
Quote Anchor link
Mijn css en html is gewoon goed opgebouwt hoor, omdat ik ineens gewoon een margin-left invoer, en hij ook een keer van top verandert?

Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:02:20
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 23:00:21:
Mijn css en html is gewoon goed opgebouwt hoor, omdat ik ineens gewoon een margin-left invoer, en hij ook een keer van top verandert?

Neej is niet geod opgebouwt.
kijk het verschik.
http://mob.perfectfm.nl/albums/jerry.php

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 23:02:20
Quote Anchor link
Valideer hem eerst maar eens op http://validator.w3schools.com

PHP Scripter

PHP Scripter

13/10/2011 23:02:53
Quote Anchor link
Dit topic gaat helemaal de verkeerde kant op. Misschien een idee om weer on-topic te gaan?

Wat wil er niet lukken qua PHP-code?

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:05:15
Quote Anchor link
@aar ik snap het niet, wat is dat?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 23:05:58
Quote Anchor link
Dat is een HTML-validator..

Die kan je HTML-code controleren, en zeggen wat er eventueel fout aan is.

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:06:00
Quote Anchor link
Qua php code lukt alles, maar qua css niet, zoals ik zei, als ik alleen die formulier div toevoeg verandert hij de top, wat ik niet eens invoer..

Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:06:16
Quote Anchor link
- Aar - op 13/10/2011 23:02:20:
Valideer hem eerst maar eens op http://validator.w3schools.com

Ook dat. Maar bouw je pagina eens goed en op zoals het hoort.
Deze code is totaal onoverzichtelijk als je ma hebben kan.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
<?php

Tip:
<
table>
  <
tr>
    <
td>
      Inhoud
    </td>
  <
/tr>
<
/table>

OF

<table>
<
tr><td>
Inhoud
</td></tr>
<
/table>

?>

PHP tags ff zodat mijn tabs blijven staan.
Gewijzigd op 13/10/2011 23:08:15 door Frank WD

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:09:25
Quote Anchor link
Dat is netheid, daar kan geen fout in zitten? Maar inderdaad ik moet het netter doen

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 23:09:58
Quote Anchor link
beter gebruikt hij geen tabellen, maar netjes CSS....

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.