kan iemand dit voor mijn maken (download script)
en in de pagina waar ze de code invoeren is de code 1234567890 en dus moet het script .zip er achter zetten en zonder dat de browser naar domain/facturen/1234567890.zip te gaan het downloaden laten beginnen doordat ze op submit drukken
de pagina is beveiligt met http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=19424 en het sessie = $_SESSION['user_id']
en de download link is dus download.php?uri=/1234567890.zip
dus kan niemand het script even schrijven
<form id="form1" name="form1" method="post" action="">
<label>voer hier je factuur_id in om het te downloaden
<input type="text" name="download" id="download" />
</label>
<label>
<input type="submit" name="submit" id="submit" value="Submit" />
</label>
</form>
Quote:
Verplaatst naar Aanvragen.
SanThe.
SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jaap Jolman
Kan jij niet even mijn kamer voor mij verven?
?? wat bedoel je
Jij wilt dat wij een script voor jou gaan maken? Wil jij dan even mijn kamer komen verven?
ik ga geen rekening houden met je beveiligings script, wil je dat ik dat doe, dan maak ik wel een nieuwe voor je ;)
het bovenstaande script is ook niet beveiligd, wil je dat ik dat ook doe, moet je dat ook ff melden.
ik hoor het wel van je, kunnen we ff een prijs afspreken :)
heb je er geen geld voor over: succes, niet veel mensen gaan gratis een download-script maken ;)
phphulp is een forum waar je hulp of suggesties kan krijgen bij het maken van websites. Het is geen website waar mensen zomaar een website of functie voor je gaan maken.
is het heel moeilijk dan waar woon je dan als je binnen een straal van 10km is kom ik wel even moet je wel zelf verf hebben dat kan ik niet op mijn fietst mee nemen
doe dat maar leroy
lol
hoeveel heb je er voor over jaap? voor 150 wil ik wel kijken wat ik voor je kan betekenen :)
heb geen geld
jaap schreef op 11.09.2008 15:27:
heb geen geld
oke, 150 was natuurlijk beetje overdreven. maar waar het om gaat is dit:
het is phphulp.nl wij willen je best helpen met hoe je dingen aan moet pakken, maar wij gaan niet gratis scripts voor je zitten maken!
kleine scriptjes worden wel is gratis geleverd. wat je wel kunt doen: zoeken met de zoekfunctie tussen de scripts/tuts ;)
Sloeber... Dan wordt het toch maar kijken naar hoe de zon op komt! (Voor het geval dat mensen hem niet snappen.... Voor niets gaat de zon op...)
Google, staan er genoeg!