kan iets niet wijzigen wat ik wil wijzigen

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

CEM Du Pond

CEM Du Pond

06/12/2011 12:58:02
Anchor link
wie kan mij helpen.

op deze website in ontwikkeling: http://dev.compuhulp.eu
wil ik iets wijzigen. De template is vrij complex en bestaat uit vele bestanden.

Nu wil ik rechtsboven de tekst "change currency" wijzigen in "wijzig valuta"

ik kan echter de broncode nergens vinden om dit te wijzigen.
Ik weet wel dat het een input button veld is.

Wie weet waar ik die broncode kan vinden zodat ik de tekst van de knop kan wijzigen?

Ik dank u.

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 16:50:10

Jaron T

Jaron T

06/12/2011 13:00:52
Anchor link
Zoeken binnen het project naar "Change Currency" .. is best moeilijk of niet

CEM Du Pond

CEM Du Pond

06/12/2011 13:16:05
Anchor link
Jaron er zijn echt super veel mappen en bestanden en ik weet echt niet waar ik het kan vinden.

Frank WD

Frank WD

06/12/2011 13:19:38
Anchor link
Als je een beetje redelijk html of php editor gebruikt.
Dan kun je denk ik wel zoeken in mappen.
Je kunt dan je hoofd map aanklikken en daarin volledig laten zoeken.

Notepad++ heeft deze optie 100%

CEM Du Pond

CEM Du Pond

06/12/2011 13:28:54
Anchor link
probleem nog steeds niet opgelost.

Ik gebruik dreamweaver maar kan hier de zoekfunctie van de mappen zoals jij die aangeeft niet vinden....

Ik weet wel dat alle bestanden zitten in template -> eshopper

Frank WD

Frank WD

06/12/2011 13:48:03
Anchor link
Anders ff notepad++ downloaden en installeren.
Daar in zoeken welke file en welke map.
Dan kun je dat met DW zo op pakken lijkt me dan?

CEM Du Pond

CEM Du Pond

06/12/2011 13:58:25
Anchor link
merci

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

06/12/2011 13:58:32
Anchor link
In DW CS4: klik Find en Replace, links boven heb je een dropdown waar je de verschillende opties kunt kiezen.

CEM Du Pond

CEM Du Pond

06/12/2011 14:05:02
Anchor link
merci

Toevoeging op 06/12/2011 14:32:44:

ik heb net echt elk mapje individueel doorzicht en niks gevonden. Kun iamand, net als css, iets specifieker zijn en mijn vertallen waar ik de broncode kan vinden?

Obelix Idefix

Obelix Idefix

06/12/2011 14:51:02
Anchor link
De broncode vinden? Open je site en klik met de rechtermuisknop, selecteer 'bron weergeven'. Of, open op de harde schijf html/php-bestanden in een goede editor en je hebt je broncode...

Ik heb geen idee hoe je site is opgebouwd. 1 Bestand/pagina met includes?
Welk bestand je dus hebben moet, weet ik ook niet. Als je enige kennis hebt, zul je zelf stapsgewijs je pagina moeten kunnen 'ontleden' en kom je het vanzelf tegen.

PS DW is leuk, maar daarmee leer je geen html/php. En dan blijkt dat het dus erg lastig is om een eenvoudig probleem op te lossen :(

ps 2: zie in je header dat je Joomla! 1.5 gebruikt... Lang leve de 'kant en klaar' pakketten.
Gewijzigd op 06/12/2011 14:52:45 door Obelix Idefix

CEM Du Pond

CEM Du Pond

06/12/2011 15:01:17
Anchor link
biedt toch eens een echte hulp in plaats van te zeggen dat ik ff de zoekfunctie moet gebruiken. Als het echt zo makkelijk was had ik toch zelf al lang gevonden en had ik mijn vraag hier niet neer hoeven leggen. Die halve hulp die hier geboden word. Kom op mensen.

Toevoeging op 06/12/2011 15:03:19:

stelletje lamzakken

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/12/2011 15:06:00
Anchor link
Quote:
stelletje lamzakken

Nou zeg, met zo'n motivatie zou ik eigenlijk het topic moeten sluiten, als ik mod zou zijn.

Maar goed, ik ben geen mod, en we lopen gewon tegen een grens aan. We kennen niet allemaal de source van Joomla, en er zijn al enkele tips genoemd hoe je het hele pakket + templates kan doorzoeken. Dat jij Dreamweaver gebruikt, prima. Maar als die de functie niet heeft, tja... wat dan?

Gezien het om tekst gaat wordt dit niet in CSS aangepast, dus zoek eens in de templates.

Iedereen zou nou eenmaal graag een serverside-decompiler willen hebben zodat we elkaar php-source uit kunnen lezen, maar dit is nou eenmaal onmogelijk.
Gewijzigd op 06/12/2011 15:08:01 door - Ariën -

Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/12/2011 15:09:53
Anchor link
CEM Du Pond op 06/12/2011 15:01:17:
...

Toevoeging op 06/12/2011 15:03:19:

stelletje lamzakken

Dat je niet (direct) krijgt wat je verwacht is vervelend, maar om dan mensen te gaan uitschelden voor "stelletje lamzakken" is echt niet de bedoeling. Ik stel dan ook voor dat je je excuses aanbiedt.

CEM Du Pond

CEM Du Pond

06/12/2011 15:12:46
Anchor link
goed lezen is ook een kunst Aar.

"ik heb net echt elk mapje individueel doorzicht en niks gevonden" zie mijn tekst hierboven.

Toevoeging op 06/12/2011 15:13:07:

loser

- SanThe -

- SanThe -

06/12/2011 15:16:30
Anchor link
Laat iemand dit topic even sluiten.

Jaron T

Jaron T

06/12/2011 15:19:18
Anchor link
Wie is hier de lamzak?

1. Zorg voor een fatsoenlijke IDE (bijvoorbeeld netbeans of notepad++)
2. Beschrijf je probleem fatsoenlijk (Welk opensource systeem gebruik je voor je webshop).
3. Leer programmeren voordat je aan zo'n project begint.
4. Nu oprotten met je "lamzakken" en "loser".
Gewijzigd op 06/12/2011 15:19:44 door Jaron T

Chris -

Chris -

06/12/2011 15:19:56
Anchor link
Ja, dit gaat te ver. Zulk gedrag is niet wenselijk.

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.