kan Joomla packet ECJC niet installeren
Ik werk sinds pas met het CMS Joomla en probeer via mijn extension manager een packet te installeren ECJC Online Shop - Free Version (V1.1.96b2b). De zip ecjc1196b2f_unzipfirst.zip van de website (http://www.joomla-host.co.za/ecjc-project/sobi2details...ee-version.html) bevat 2 bestanden com_ecjc_lang.zip en com_ecjc_core92b2p.zip
welke men eerst uit de hoofdmap moet halen alvorens te installeren via de Extension Manager. Wanneer ik nu een van deze bestanden probeer te installeren geeft Joomla mij een error:
Joomla error:
Warning: file_put_contents(/tmp/install_4773dc07bfe8e/) [function.file-put-contents]: failed to open stream: Is a directory in /var/www/bioconnect/libraries/joomla/filesystem/file.php on line 298
Omdat ik zo direct geen oplossing op dit probleem weet. Ben ik opzoek gegaan naar oudere/andere packets van ECJC Online Shop en ik vond de volgende packets:
com_ecjc_core92b2p.zip
hierin zitten de files catalog.zip, admin.zip, install.xml en install.ecjc.php
Maar helaas bij een poging de file com_ecjc_core92b2p.zip te installeren via mijn extension manager krijg ik de error
Warning: file_put_contents(/tmp/install_4774b0b09950e/) [function.file-put-contents]: failed to open stream: Is a directory in /var/www/bioconnect/libraries/joomla/filesystem/file.php on line 298
Unable to find install package
Uiteindelijk heb ik nog een packet geprobeerd genaamd
allstdmodules.zip. Deze packet is kennelijk gemaakt voor Joomla version 1.0 hierin zitten alle core modules met het voorvoegsel mod_ecjc_ deze modules zijn wel te installeren. Maar wanneer ik een of meer van deze modules probeer te activeren via mijn module manager dan krijg ik in mijn index.php pagina de volgende error:
Warning: require(components/com_oscommerce/includes/application_top.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/bioconnect/modules/mod_ecjc_cart/mod_ecjc_cart.php on line 11
Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'components/com_oscommerce/includes/application_top.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /var/www/bioconnect/modules/mod_ecjc_cart/mod_ecjc_cart.php on line 11
Nu ben ik even gaan kijken of ik in mijn host dir in de map components een map heb genaamd com_oscommerce (plus subdirs) welke waarschijnlijk nodig is voor het werken met de modules. En helaas deze map heb ik niet in mijn components dir. Nu vraag ik me af hoe ik verder kan werken wat de beste oplossing is etc ik ben opzoek gegaan naar een map com_oscommerce maar kon deze nergens op het www vinden
Heeft iemand enig idee hoe ik het beste verder kan of waar ik een error vrije versie van ECJC kan downloaden
alvast bedankt voor de hulp
Ik denk dat je deze vraag beter op een Joomla forum kan stellen. Hier zijn meer mensen te vinden die verstand van dit pakket hebben...
ja ik heb het op dutchjoomla staan maar krijg nog geen reactie alle hulp is welkom
ECJC bestaat niet meer. Je zou MarvikShop kunnen proberen. Dit is een verdere ontwikkeling van ECJC met de basis als OSCommere.