kan niet meer inloggen op mijn WP website

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5

Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

07/03/2016 19:14:08
Anchor link
links boven staat bestand

PHP hulp

PHP hulp

24/12/2024 14:01:15

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/03/2016 19:16:27
Anchor link
Gebruik je nu Filezilla? Zo ja:
Transfer -> Transfertype -> ASCII

Dit was gevonden via Google.
Gewijzigd op 07/03/2016 19:16:43 door - Ariën -

Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

07/03/2016 19:16:28
Anchor link
als ik het nu kopieer in word en dan de wijziging aanbreng hoe plaats ik het dan

Toevoeging op 07/03/2016 19:18:16:

nee ik gebruik jou programma

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/03/2016 19:18:29
Anchor link
Wat moet je met Word? Je kan *.php files prima in kladblok/notepad openen.

Eigenlijk is het het beste om je wp-config.php van je remote host te kopieren naar je harde schijf (downloaden). Daar aan te passen, en dan van je harde schijf naar je 'remote host' te slepen (uploaden).

In Total COmmander kan je linksboven in een uitklapmenu de overdrachtsmodus instellen op ASCII.

Zet dit na afloop weer terug op automatisch.
Gewijzigd op 07/03/2016 19:21:20 door - Ariën -

Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

07/03/2016 19:20:53
Anchor link
Beste Ariën,
voor jou is dit allemaal simpel, voor mij ontzettend moeilijk.
Ik stop ermee, weet niet meer wat ik moet doen. Ik kan dat wat je vraag niet vinden, of bewerken

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/03/2016 19:22:06
Anchor link
Als het te moeilijk is, dan kan je proberen een ticket in te dienen bij je hosting, een vacaturetopic aan te maken op deze site, of tijd erin steken om het te leren.

Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

07/03/2016 19:24:57
Anchor link
Mijn hosting ondersteunt WP niet, misschien kan iemand anders op deze site mij helpen of het voor mij doen. In principe kan iemand dit maken als ik hem de gegevens geef. Ik kan hier wel tijd in steken maar dan kom ik hopeloos achter met mijn Main opgaven

Toevoeging op 07/03/2016 19:29:08:

als ik de gegevens nu oplaod in FileZilla in de map Funtions.php werkt het dan ?

Toevoeging op 07/03/2016 19:31:34:

Laat maar dit werk ook niet

Toevoeging op 07/03/2016 19:41:08:

Ben toch enigszins teleur gesteld in deze site, ik zog alleen maar hulp om mijn probleem op te lossen, maar ik heb het gevoel dat ik bij de eerste hulp kom en daar wordt mij verteld hoe ik me zelf moet opereren. JAMMER

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/03/2016 20:27:36
Anchor link
Opsich als ik het topic teruglees wordt er prima geholpen. Wel wordt er inzet van jezelf verwacht, want niet alles wordt door iedereen op een kant-en-klaar bordje geleverd. Door oefenen en proberen leer je tevens ook.

Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

07/03/2016 20:43:23
Anchor link
Het schijnt dat je de boodschap niet goed begrijpt, ik ben 60 jaar, en mijn prioriteiten liggen ergens anders, ik ben uit de leeftijd dat men mij de les moet leren, ik was zo beleefd om hulp te vragen, maar als men zich als leraar opwerpt of zich superieur stelt,dan vind ik dit onwaardig voor deze site, men zou de naam van de site moeten veranderen. Maar ondanks alles, misschien is het een les voor ons beiden, wat niet wegneemt dat ik niet geholpen ben en een hele dag verpruts hebt.

Daan Slagter

Daan Slagter

07/03/2016 20:51:38
Anchor link
Wiel,

Als je het wilt laten uitbesteden kun je een vacature aanmaken in het vacature gedeelte.

Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

07/03/2016 21:11:43
Anchor link
Ik zoek alleen maar hulp, anders was ik direct naar een winkel gegaan, maar schijnbaar begrijp ik zulke sites niet, ben nog een beetje ouderwets, onder hulp en service versta ik iets ander. Maar goed, ik heb de hele dag achter de PC gezeten en geen stap verder gekomen, tijd voor ontspanning, nog een fijne avond allemaal

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/03/2016 21:18:12
Anchor link
Beste Wiel,

We zijn hier om mensen op weg te helpen met hun probleem. Het is niet zo dat we naast je komen zitten. Als dat is wat je zoekt, dan zul je iemand moeten inhuren.

Ik vind het jammer dat je maar blijft benadrukken dat je niet geholpen bent, terwijl er inmiddels al 5 pagina's lang met je gecorrespondeerd wordt. Dit forum werkt op vrijwillige basis. Niemand krijgt hier betaald en iedereen investeert z'n eigen tijd om jou te helpen. Het zou misschien leuk zijn als je dat een klein beetje zou kunnen waarderen. Voor de rest zou ik zeggen, slaap er even een nachtje over. Als je niet thuis bent in computers en programmeren dan moet je ook niet heel verbaasd zijn als alles niet meteen lukt. Als ik van de ene op de andere dag besluit om een vliegtuig te gaan bouwen, zal me dat ook niet lukken en zal het me ook de nodige frustratie opleveren.
Gewijzigd op 07/03/2016 21:18:55 door Ozzie PHP

Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

08/03/2016 07:16:57
Anchor link
Hallo Ozzie, ik waardeer het wel. wat ik niet kan waarderen is dat men niet inziet dat men met iemand te maken heeft die totaal geen verstand heeft van PHP. In plaats deze te helpen wordt deze 10 uur lang met kreten en opgaven gebombardeerd waar hij niets mee kan.En verder, na 10 uur krijg men nog de opmerking gemaakt dat er inzet van je wordt verwacht. Nog een keer voor de duidelijkheid, ik kan niet meer inloggen, ik zelf kan dat probleem niet oplossen, als ik al 10 uur achter een PC zou willen doorbrengen dan ga ik wel naar een cursus toe, maar nu heb ik mijn kostbare tijd verkwist en ben geen stap verder gekomen. Zal een nieuwe topic plaatsen, en hopelijk zijn er nog mensen die inzien dat ik een leek ben, en deze bereidt zijn mijn probleem op te lossen in plaats van meestertje te spelen.

Toevoeging op 08/03/2016 10:36:32:

.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

08/03/2016 13:16:11
Anchor link
Heb niet alles gelezen, maar is er geen backup (via hostingbedrijf) die terug gezet kan worden?

Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

08/03/2016 13:20:29
Anchor link
die heb ik niet

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/03/2016 13:22:34
Anchor link
Laten we maar verder gaan in dit recentere topic:
https://www.phphulp.nl/php/forum/topic/kan-mijn-wp-website-niet-meer-openen/99592/last/

Voor het overzicht sluit ik deze dan maar.

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.