Kasala
Kon niet thuis brengen waar deze topic geplaatst moest worden omdat het een hele algemene vraag is:
Vandaag ben ik op internet Kasala tegen gekomen, dit staat aangeschreven als webshop generator, er staat duidelijk bij dat het niet te koop is.
Weet iemand wat je er dan wel mee kan?
Groetjes Jop
Gewijzigd op 30/06/2014 20:48:51 door - Ariën -
http://www.kasala.nl/about/ dus....
Ik zou het niet vergelijken met een webshop generator, omdat het een framework is.
Lijkt erop dat ze het ooit gebouwd hebben als concept, en dat het ze het niet meer vrijgeven.
Ik zou het niet vergelijken met een webshop generator, omdat het een framework is.
Quote:
The first version of KaSaLa! was build upon the Joomla! 1.0.x framework, but later the KaSaLa! framework became a standalone framework build upon it’s own Bax-Classes and we removed the Joomla! 1.0.x framework.
Lijkt erop dat ze het ooit gebouwd hebben als concept, en dat het ze het niet meer vrijgeven.
Dank voor uw reactie! Wat ik zoek is een back office systeem waar ik mijn artikelen, klanten en administratie in kan beheren.
Het bouwen van een site kan ik zelf doen, alleen de connectie naar een programma is mij te geavanceerd!
Bestaat er een goed programma voor mac om dit in te beheren?
Gr. Jop
Moet deze ook een webwinkel bevatten? En zo ja, welke webwinkel gebruik je?
Gewijzigd op 30/06/2014 20:50:22 door - Ariën -
Wat ik zoek is een programma waarmee je je artikelen, klanten en administratie kan beheren. Daarnaast moet de site zoveel mogelijk geautomatiseerd zijn.
* Orderbevestiging naar klant
* Connectie met betaal systemen. (Ideal, Paypal)
* Klanten inlog met online facturen en status van bestelling. (status moet vanuit programma te beheren zijn)
Een site bouwen is geen probleem hier heb veel ervaring in, alleen zit ik met koppelingen naar een programma en de databases.
Er zijn natuurlijke veel programma's in omloop voor een webwinkel, maar wat is nou echt een professionele die ook op mac draait?
Als ik genoeg kennis had van php zou ik dit zelf bouwen en programmeren. Als ik php codes zie snap ik wel ongeveer wat er staat, maar helemaal vanaf nul beginnen en een mooie structuur erin houden lukt mij niet.
Momenteel heb ik nog geen webwinkel. Voor windows is er Logivert bijvoorbeeld, alleen zitten hier veel fouten in het programma, en mis je diversen functies voor een professionele webshop.
* ik zoek dus een programma wat ik aan een website kan koppelen, of een programma dat klaar is met eventuele templates waar ik zelf aan kan sleutelen tot dat ik tevreden ben :-)
Gr. Jop
Gewijzigd op 30/06/2014 21:35:00 door - Ariën -