Ken je dat?
Zet ze hier neer.
(Voor dat gevoel van 'OMG' dat ik dat toen deed:P)Altijd lekker om daar aan te denken!
Toevoeging op 12/03/2014 17:29:56:
Als voorbeeld even:..
Ken je dat...
Je vroeger ging kijken hoelang het duurde tot het licht in de koelkast uitging als je net niet de deur dicht deed!
Nee eigenlijk niet
Dat je na een halfuur googelen eindelijk een PDF vindt waarin op pagina 327 de oplossing van foutcode E07 staat... "Druk op de RESET-knop."
Haha Ward ;)
Ivo P op 19/03/2014 09:02:36:
Oke (Als je maar niet denkt dat ik dat ben XD)
Er zijn uitzonderingen, soms wil het nog wel is helpen, heel soms.
@Albert; Toen Google Search nog goed was, gelde dat inderdaad wel. Of je kreeg gewoon een melding dat het niet kon worden gevonden. Nou krijg je bij alles wat je ook zoekt iets voor geschoteld ook al heeft het er niks mee te maken. Eerste pagina is tegenwoordig ook vaak voor de adverteerders en vind je op de 2e pagina betere resultaten.
Niet mee eens. Altijd als ik op google iets zoek, is de eerste pagina voldoende. Als je op de 2de pagina gaat kijken kom je ongeveer hetzelfde tegen.
Het richt zich veel te veel op je geschiedenis en locatie. Daardoor krijg je per systeem andere resultaten. Mijn locatie hoeft helemaal niet te worden meegenomen, hooguit als ik openingstijden van de ah zoek o.i.d.
Ik vind het er de laatste jaren zeker niet beter op geworden.
Tijd voor een andere zoekmachine in ieder geval, Google mag wel een stap terug nemen met al dat privacy gedoe.
Privacy heb je sinds telefoon en internet allang niet meer.
Je hebt altijd nog in de hand hoeveel privacy je opgeeft.
Ja klopt. Door je internet stekker eruit te trekken, je mobiel weg te gooien en je te verstoppen onder een steen. Maar daar ben je nou te laat mee ;)
Met bepaalde software ben je al snel onvindbaar voor de meeste mensen :) Tuurlijk weet je provider altijd het een en ander, maar er is zeker wat tegen te doen (naast het eruit trekken van je internet kabel).
De verbinding komt ergens vandaan, dus is altijd te achterhalen. Nou is TOR redelijk anoniem door het afleggen van een lange route over meerdere IP's, maar uit eindelijk komt het toch bij iemand uit.
Daarnaast heeft dit nou niet heel veel met privacy te maken, denk aan opslaan en door verkopen van je persoonsgegevens, tracking, aftappen, je mobiel volgen etc.
Maar we wijken erg van het topic af, dus laten we in ieder geval niet hier verder gaan met deze oneindige discussie :)
Zit je op TOR, gebruik je SOCKS 5 en nog is extra een VPN die erom bekend staat geen informatie vrij te geven, dan ben je toch redelijk onvindbaar, natuurlijk is alles te achterhalen, maar dit is geen doen, zelfs voor de politie niet mocht dat nodig zijn. Het gaat wel tot in het extreme, maar als je echt wil is er altijd wel een oplossing.
Dat je spontaan een nieuwe hobby hebt, bijvoorbeeld basgitaar spelen.