Kennis webdesign/webprogrammeren uitbreiden
ik zal me kort even voorstellen en zeggen wat van ervaring heb en wat het probleem is.
Ik ben een 17-jarige student die nog in het middelbaar studeert en kom uit België. Momenteel studeer ik Handel(Business).
Ik ben sinds Juli 2015 actief bezig met webdesign, CMS's en laatste tijd een heel klein beetje bij PHP.
Ik kan al kleine websites bouwen in HTMl/CSS.
Werken met een CMS zoals Joomla gaat opzich wel, ik experimenteer met bestaande templates.
Mijn vraag is dus hoe mensen echt door en door HTML/CSS en met CM'S leren werken.
Ik lees hier en daar wel is een boek.
Maar hoe blijf je al die zaken onthouden en gebruiken.
Ik wil op termijn starten met PHP te leren.
Maar ik wil eerst die andere zaken beter leren en meer proberen mee doen.
Iemand enig idee ?
Alvast heel bedankt
http://www.w3schools.com/ gevolgd.
Met wampserver het vervolgens vaak uitgeprobeerd in mijn browser.
Heb ook een paar keer een websitetemplate gedownload en deze wat ontleed/geprobeerd te ontleden. Is ook best veel van te leren als je nog niet zolang bent begonnen.
En een programma gebruiken die html, php enz. valideert. Ik gebruik nu netbeans daarvoor.
Ik heb eerst vooral de tutorials van Met wampserver het vervolgens vaak uitgeprobeerd in mijn browser.
Heb ook een paar keer een websitetemplate gedownload en deze wat ontleed/geprobeerd te ontleden. Is ook best veel van te leren als je nog niet zolang bent begonnen.
En een programma gebruiken die html, php enz. valideert. Ik gebruik nu netbeans daarvoor.
Gewijzigd op 12/01/2016 11:05:09 door L deB
De meeste functies die je bij webdevelopment gebruikt blijf je zelf wel onthouden, hoevaker je ze toepast. Maar er is niemand die alles weet.
Ook ik moet regelmatig eens spieken op de online manuals.