Kijk en Vergelijk
Willen jullie mijn site even bekijken.
En dan zo veel mogelijk commentaar geven.
-Kleur gebruik
-Banner
-Menu
-Leesbaarheid
-Algemene indruk
-Wat kan er beter?
-enz.
Ben pas 3 maanden bezig met php ;)
De website
Vaak voorkomend probleem...de website: waar kan ik die vinden? ;)
Maar het bovengedeelte, de header vind ik neit zo mooi.
Zie de letters en de foto in het midden erg wazig.
Ligt het aan mij of aan de site.
Gr.Edje.
Gewijzigd op 22/02/2006 20:50:00 door Ed Wisseborn
ik vind de pagina opzich mooi kwa layout maar ook wel heel erg druk.
Maar voor de rest weinig aan te merken.
Ik vind het menu veeeeeeeel te groot.
Ik gebruik als vuistregel:
8 catogorieen (max.)
32 subcatogorieen (max. 4 sub.catog. per catog.)
Ik zou voor zoveel, een dropdown gebruiken (elcheapo.nl)
Header vind ik wel mooi met die ogen.
En teveel reclame. Als ik op dit soort websites wil zoeken, wil ik geen reclame zien. Zodat ik weet dat het objectief is. (Wat in werkelijkheid nooit kan, als je er geld aan wilt verdienen)
Verder, wat is precies het verschil tussen een linkindex zoals *.pagina.nl en deze site? Alle links (op een na) die ik heb gezien leiden naar trade*, *clicker, ad* enz. Beteuterd door de rest van internet ga ik dan meteen denken in de richting van Fast Money...
overigens wel grappig dat ik zelf kan zoeken. Voor de rest heb ik geen mysql-injection fouten kunnen vinden zo snel.
Je broncode loopt niet helemaal lekker, maar dat is ook niet verplicht, het is gewoon netjes.
-Het menu te groot? Ja maar ik heb zoveel onderwerpen. volgens mij kun je die niet ergens anders bijstoppen.
-Te veel reclame is waar. Zal ik dan maar minder doen. Eerst had ik alleen tekstlinken maar mensen klikken toch liever op mooie banners.
Wat vinden jullie van de kleuren? Is het te somber of gaat dit wel zo?
alhoewel het er wel iets minder konden zijn :P
Ik heb dat probleem niet om van links naar rechts te scrollen om iets te zien. Ik surf ook niet op volledig scherm. Ik heb 1024*784 (ofzo) en een 17" tft.
Computer: 12 inch powerbook ^^, en ik wil nooit meer anders. Ow, en natuurlijk mijn Dell Axim X50v PDA, al een jaar lang de bruutste PDA op de markt :)
;)
ik sta niet er niet van te kijken dat je moet scrollen :P
haha :o)
Daarnaast vind ik hem traag laden om een of andere reden. En komt het heel er druk over.. Met al die knipperende banners
Ow, en voor kleuren en inspiratie verwijs ik (wederom) naar oswd.org en openwebdesign.org (ooit een, later door een ruzie gesplitst, best vreemd verhaal)
Ook leuk is bladeren door theme's van bijv. Wordpress waar soms hele goede tussen zitten, of een uur lang op 'volgende' drukken op screenspire.
Erik:
Failed validation, 202 errors
Staat nu op 137 errors :)
Het lijkt net of hij momenteel uit de lucht is?
Jan:
Het lijkt net of hij momenteel uit de lucht is?
LIGT AAN LYCOS ! VERDORIE
Hij doet het weer....
(Ik heb er hele slechte ervaringen mee dus daarom...)
en bij bloemen is p met een kleine letter(zoek op alfabet)
Bij Erotiek e met een kleine letter (zoek op alfabet)
Tip strtoupper voor het maken van de categorie. en kijken of hij niet toevallig met een cijfer begint oftewel zoeken naar de eerste letter in de cat
Voor de rest ziet het er goed uit.
Op de reclame na
Eris:
Dan mot je ook een betere provider nemen dan die Oplichters van Lycos....
Ik ben al bij Lycos vanaf 2002 en het enige waar ik me dan aan stoor is dat ze regelmatig uit de lucht zijn. Voor de rest geen kritiek en ze zijn heel goedkoop volgens mij. Ik betaal 9,99 per maand voor 2000mb schijfruimte en 5 databases. Domeinnaam voor 4,99 per jaar.