Kijk en Vergelijk
en bij bloemen is p met een kleine letter(zoek op alfabet)
Bij Erotiek e met een kleine letter (zoek op alfabet)
Tip strtoupper voor het maken van de categorie. en kijken of hij niet toevallig met een cijfer begint oftewel zoeken naar de eerste letter in de cat
Voor de rest ziet het er goed uit.
Op de reclame na
In 1024*768 full-screen ziet hij er bij mij prima uit, maar als ik hem op 3/4 van mijn scherm bekijk (ik surf niet alrijd full-screen) krijg ik ook een horizontale balk.
In 800*600 zie ik nog minder...
Verder ziet ie er mooi uit...!
Gewijzigd op 24/02/2006 14:34:00 door Raymond ---
Klaasjan:
en zitten 1 en 2 ineens in het alfabet?
Tip strtoupper voor het maken van de categorie. en kijken of hij niet toevallig met een cijfer begint oftewel zoeken naar de eerste letter in de cat
Op de reclame na
Op de reclame na
1 en 2 zitten niet in het alfabet ;)
Maar somige websites beginnen nu eenmaal met een cijfer en daarom selecteerd hij dat ook.
Ik ben momenteel bezig met een andere kleurstelling en de reclamebanners zo veel mogelijk aan het verwijderen.
Dus ik zal binnenkort met een vernieuwde site komen om te laten oordelen.
Kun je meteen zien of ik een beetje naar jullie luister.....:-)
ja , graag want anders stoppen we drmee :)
Vind kleur combinatie (donkerrood lichtrood) niet zo mooi
Wees eens aardig, anders geen taart he ;)
Elsy:
Ik ben al bij Lycos vanaf 2002 en het enige waar ik me dan aan stoor is dat ze regelmatig uit de lucht zijn. Voor de rest geen kritiek en ze zijn heel goedkoop volgens mij. Ik betaal 9,99 per maand voor 2000mb schijfruimte en 5 databases. Domeinnaam voor 4,99 per jaar.
Eris:
Dan mot je ook een betere provider nemen dan die Oplichters van Lycos....
(Ik heb er hele slechte ervaringen mee dus daarom...)
(Ik heb er hele slechte ervaringen mee dus daarom...)
Ik ben al bij Lycos vanaf 2002 en het enige waar ik me dan aan stoor is dat ze regelmatig uit de lucht zijn. Voor de rest geen kritiek en ze zijn heel goedkoop volgens mij. Ik betaal 9,99 per maand voor 2000mb schijfruimte en 5 databases. Domeinnaam voor 4,99 per jaar.
Zolang je nog bij ze zit is er indederdaad niets mis mee. Maar als je weg wilt dan beginnen ze pas...
okok :)
bedoel maar , waarom vraagen om advies als je dr nix mee doet , net de overheid ^^
@Elsy: Misschien is het een idee om een doelgroep te zoeken, en op basis daarvan een kleurenschema te bedenken. Misschien is het ook een idee om de layout te 'kopiëren' van iets betrouwbaars, iets waar mensen aan gewent zijn. Jongeren bijvoorbeeld tijdschriften, iets ouderen aan een krant. En zo op die manier dus meerdere blokken van verschillende categorieën naast elkaar. En dat alles zonder het overzicht te schaden.
Maar als je niet zo extreem wilt uitpakken, misschien zijn simpele dingen als breadcrumbs een idee.
Op Yahoo's developers network staat een hele bibliotheek met artikelen en scripts (BSD Licentie) over User Interface design. Op alistapart.com staan volgens mij nog artikelen over de manier waarop bezoekers een site lezen en verwachten. Ow bagger, nu ga ik weer praten over exreme veranderingen.
wes:
@erik
bedoel maar , waarom vraagen om advies als je dr nix mee doet , net de overheid ^^
Oh, Wes het was maar een grapje, natuurlijk luister ik naar jullie....
Je bent toch niet net zo neurotisch als je avatar hoop ik?
vandaar :)
*dance*dance*dance*
wes:
tis vrijdag weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
*dance*dance*dance*
*dance*dance*dance*
Oh, gelukkig anders hadden we misschien een php-dokter langs moeten sturen .......
staat gewoon niet mooi...
Quote:
Lycos is geen probleem behalve dat ze af en toe uit de lucht zijn
kijk dan eens op www.hostingpakketje.nl
die zijn een stuk goedkoper en betrouwbaarder..
ik heb er zelf ook mijn site
www.otblokhok.nl
Gewijzigd op 16/03/2006 10:37:00 door Wout van der Burg
Quote:
Lycos is geen probleem behalve dat ze af en toe uit de lucht zijn
En als iets belangrijk is, is het betrouwbaar wel. Voor een 2000mb kies je en voor die 5 databases ook, maar betrouwbaar staat er nooit, maar is veel belangrijker.
ik lig nooit uit de lucht.. :)
- De site is duidelijk wat betreft structuur, waar je wat kunt vinden. Echter vind ik het design ietswat aan drukke kant. Dat komt denk ik door de stippelijnen en de opbouw van de verschillende 'blokken' met info. Als je veel tekst hebt op een site moet je wat meer 'ruimte' creeren door juist met grotere kleurvlakken te werken ipv lijnen.
- wat betreft kleuren zou ik niet zozeer kiezen voor zalmroze, dat is wel erg gericht op 1 doelgroep. Ik zou kiezen voor neutralere kleuren en toch wat 'meer' kleur.
Maar overall indruk: goede site, ik denk zeker dat veel mensen op de informatie af zullen komen.
-Grappig dat het nu weer te saai is qua kleur en nog steeds te druk.
-Ik had in het begin erg veel banners en kleur en heb dat bijna allemaal aangepast.
-Dus ik kan beter de stippellijntjes wegdoen en dat blok een duidelijker kleur geven? Moet ik dan denken aan pastel kleuren of hardere kleuren?