kijk nu op nederland 3
kijk nu op nederland 3
Metropolis? http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1339462
Gewijzigd op 26/04/2013 21:13:12 door Eddy E
Was iets van DWDD... ging over Silicon Valley en de opkomst van computers. Super gaaf.
Hier wat info, volgende week nieuwe aflevering. De moeite waard!
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Nieuws.2268.0.html?tx_ttnews%5Btt_news%5D=30112&cHash=b04136b8324a8894d3204985b5a8cf4d
Silicon vally, volgens mij ligt er gewoon daar iets in de grond veel bekende bedrijfen komen daar vandaan. Ik denk dat ik morgen de aflevering terug ik geb hem gemist
Ik zou zeker even terugkijken. Zie je ook de begintijd van de computers, en de eerste operating systems. Voor de meesten hier op het forum denk ik wel erg leuk om te zien.
De laatste tijd heeft DWDD volgens mij best intressante onderwerpen. Ikzelf kijk er normaal gesproken nooit na aangezien ik het een nogal saai programma vind. Maar dit soort onderwerpen maken het toch weer intressant.
Voor degenen die het nog niet hebben gezien, ik kan het ECHT aanraden. Er komen erg leuke en interessante dingen voorbij.
Hier de link waar je het kan terugkijken:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1339329
was leuk om te zien
:-)
heeft Europa eingelijk een hoofdkantuur van groot internet bedrijf?
Php knipper op 27/04/2013 23:29:00:zeerZeer intresantinteressant.
heeftHeeft Europa eingelijkeigenlijk een hoofdkantuurhoofdkantoor van EEN groot internet bedrijf?
Proost hè, hihihi... :)
Ik zou het niet weten. Zo groot als Google en Microsoft waarschijnlijk niet. Maar wellicht wel kleinere bedrijven.
P.S. Leuk dat er zoveel positieve reacties volgen. Heb ik het tenminste niet voor niks gepost ;)
ZO METEEN deel 2 OM 20:30 UUR op NED. 3
Toevoeging op 03/05/2013 21:30:45:
Alweer een mooie aflevering. Het was weer een interessate aflevering. Ik heb er wel iets van opgestoken. Zo wist ik niet dat de eigenaar van java een nederander was. Verder leek het mij altijd al leuk om bij een hackathon te komen, en nu nog meer.
Wat mij betreft is Google wel gezond bezig, ze zetten medewerkers aan tot het eten van gezond voedsel en beweging al is het op een apparte manier. Ik vond sla-mevrouw wel grappig om te zien hoe ze achter die compueter stond op de rolband, zij stond er heel normaal bij en die presentator stond er een beetje hangerig bij.
Het is trouwens wel grappig om te zien hoevaak hij dingen bijna vergeet neer te zetten op die tourniquete. Ik ben benieuwd naar de vogende aflevering. Ik ga hem trouwens morgen nog eens kijken, zo leuke serie vind ik dit.
Het inspireert wel om dit soort dingen te zien vind ik. Vroeger had programmeren een suf imago. Dat is nu toch wel aan het veranderen.
Was weer een geweldig interesante aflevering!! Ook grappig om te zien dat de eigenaar van WhatsApp gewoon op blote voeten rondloopt en gasten ontvangt, en dat Google zo werknemervriendelijk bezig is, kapper, wasstraat, slaap-hoekjes :P
Voor de liefhebbers, zometeen om 20:30 uur op Ned.3 de laatste aflevering!
Ik ben weer van de partij! :) Jammer dat het de laatste aflevering is :(
Het was een mooie serie!
Dan zou je verder moeten leven op een processor die als server/cpu werkt oid.
Nou, laat me dan maar dood gaan.