kijken of dit script beveiligd en zonder fouten is

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

S -

S -

24/10/2005 17:26:00
Quote Anchor link
Ik heb van phphulp.nl een script gebruikt en een beetje veranderd en dingen aan toegevoegd. Ik wil dit nu op internet gaan zetten, maar ik weet niet of er fouten in zit, of dat er dingen zijn waar ik geen aandacht aan heb besteeds. Bijv. beveiliging. Ik weet niet wat ik allemaal moet doen om een site veilig te maken.

Daarom heb ik het op lycos gezet. Je mag het uitproberen. Het moet een webwinkel voorstellen :p. Maar er is nog geen layout. Ik heb nog geen begin pagina gemaakt. Het begint meteen met de catalogus. En daarna een winkelwagen en login pagina.
Je mag er alles mee doen. Ik hoop zo te ontdekken waar zwakke plekken zitten (A). Als iemand een zwakke plek vind hoor ik het graag.

Voor het testen van het script:
http://members.lycos.nl/bpsttest/test/Boys.php

De php bestanden:
http://members.lycos.nl/bpsttest/test/site.rar

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 10:53:10

Barman V

Barman V

24/10/2005 18:25:00
Quote Anchor link
Warning: ini_set, getrusage, mysql_list_dbs, get_current_user, set_time_limit, getmyuid, getmypid, dl, leak, listen, chown, chmod, chgrp, realpath, tmpfile, link, mb_send_mail() has been disabled for security reasons in /data/members/free/tripod/nl/b/p/s/bpsttest/htdocs/test/Boys.php on line 6

Dit krijg ik als ik binnenkom. Verder krijg ik er geen hoogte van. Die lycostroep is echt heel irritant. Verder zie ik alleen groene en blauwe vlakken. Met aan de onderkant pijltjes.

Niels Beckers

Niels Beckers

24/10/2005 18:28:00
Quote Anchor link
het is een verkoopsysteem denkik want er komen aantal broeken ik denk dat hij d eplaatje's gaat vervangen met kledingstukken.

- Jim  -

- Jim -

24/10/2005 18:29:00
Quote Anchor link
Mijn vermoeden gaat uit dat je geen gebruik mag maken van de functie ini_set. Zoek hier eens een andere oplossing voor! Stel bijv. de variabelen handmatig eens in.

S -

S -

24/10/2005 18:49:00
Quote Anchor link
Warning: ini_set, getrusage, mysql_list_dbs, get_current_user, set_time_limit, getmyuid, getmypid, dl, leak, listen, chown, chmod, chgrp, realpath, tmpfile, link, mb_send_mail() has been disabled for security reasons in /data/members/free/tripod/nl/b/p/s/bpsttest/htdocs/test/Boys.php on line 6

Dit heeft met lycos zelf te maken. Op mijn eigen pc doet hij dat niet. En iedereen is het er wel mee eens dat die gratis webruimte flinke onzin is. Maarja het ging er bij mij om het testen.

niels:
het is een verkoopsysteem denkik want er komen aantal broeken ik denk dat hij d eplaatje's gaat vervangen met kledingstukken.

Niels je hebt helemaal gelijk. Die vakjes moeten dan plaatjes worden. De catalogus dus. (dit kan natuurlijk op allerlei manieren weergegeven worden, maar het ging om de pagina telleren navigatie).

S -

S -

24/10/2005 18:52:00
Quote Anchor link
Jim:
Mijn vermoeden gaat uit dat je geen gebruik mag maken van de functie ini_set. Zoek hier eens een andere oplossing voor! Stel bijv. de variabelen handmatig eens in.

Dat zal best eens kunnen. Denk die foutmelding maar weg. Is niet belangrijk. Ik ben toch niet van plan dit als webhost te gebruiken :p wie wel..

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.