Klein script a la marktplaats gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Joyce

Joyce

18/05/2009 00:07:00
Quote Anchor link
Goedenavond!

Ik heb jullie nodig! Momenteel ben ik druk bezig met het starten van een onderneming (website) waar ik een script voor nodig heb (like duhhh).

Ik zal even kort omschrijven wat het zou moeten zijn.

Eigenlijk is het het makkelijkst om te denken aan marktplaats, want dat is een beetje het uitgangspunt maar dan veel gesegmenteerder. De bezoeker moet onder andere kunnen:

- registreren
- inloggen
- wachtwoord opnieuw aanvragen (wachtwoord vergeten)
- uitloggen
- product kunnen uploaden
- overzicht bekijken van alle geuploade producten
- reageren op producten van andere bezoekers
- zoeken naar een gewenst product dmv zoekscherm

Ik wil maar 2 hoofdcategorieen met ongeveer 20 subcategorieen. Dus niet auto's, boeken, kleding en noem het maar op, maar gewoon 2 categorieen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, want in mijn hoofd zit alles goed maar in geschrift ben ik nogal een chaoot.

Ik ben zelf in staat om uiteindelijk het schript te maken, maar momenteel heb ik daar simpel weg de tijd niet voor en na lang twijfelen denk ik dat ik het toch maar ga uitbesteden.

Misschien hebben jullie enig idee, waar ik een gelijkwaardig script kan vinden (die ik desnoods nog wat kan aanpassen) maar anders wil ik graag vragen of jullie dit voor mij kunnen maken tegen een vergoeding.

Ik hoor graag of iemand interesse heeft!

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 13:31:44

W W

W W

18/05/2009 00:18:00
Quote Anchor link
Waar zit je aan te denken qua vergoeding?

Joyce

Joyce

18/05/2009 09:33:00
Quote Anchor link
Ja dat vind ik een lastige vraag, omdat ik zelf geen idee heb hoelang een 'prof' ermee bezig is. Ik weet dat het niet heel eenvoudig is om het even snel te maken dus ik denk dat ik een beetje moet gaan inventariseren hoeveel men ervoor vraagt over het algemeen.

Aaa Trump

aaa Trump

18/05/2009 09:40:00
Quote Anchor link
Tjah, ligt eraan hoe je het precies wilt. Pure PHP of in een framework etc...

Hipska BE

Hipska BE

18/05/2009 09:53:00
Quote Anchor link
Je kan toch ook gewoon een totaaloplossing als OScommerce gebruiken?

Leon Kunst

Leon Kunst

18/05/2009 10:33:00
Quote Anchor link
Er zijn inderdaad zat open source oplossingen,

WordPress, Joomla plugins etc...

Dennis de Vries

Dennis de Vries

18/05/2009 11:39:00
Quote Anchor link
Magento werkt dan nog het fijnst denk ik..

Matthew

matthew

18/05/2009 12:59:00
Quote Anchor link
Mail me even, kan je er wel mee helpen: [email protected]

M Ypma

M Ypma

18/05/2009 14:20:00
Quote Anchor link
Hallo Joyce,
Ik denk dat wij jou ook wel op weg kunnen helpen.

Zou je even contact op willen nemen via de website of naar michel[at]mrynk.nl

http://www.mrynk.nl

Joyce

Joyce

18/05/2009 22:34:00
Quote Anchor link
Tnx voor de snelle reacties! Ja ik zat zelf ook al te denken aan OScommerce, maar aangezien ik een veel minder uitgebreide site (dat denk ik tenminste) nodig heb dan de webshops die zij aanbieden, vind ik het zonde om die dan helemaal te moeten aanpassen. Ik heb al een lay-out en eigenlijk moet daar alleen nog het script in komen (uiteraard kan het design altijd nog aangepast worden) Als iemand nog meer ideeen heeft, alles is welkom! Ik heb al diverse marktplaatst scripts gevonden (van ongeveer 40 - 75 euro) maar als iemand er een voor mij kan maken die geheel naar mijn smaak is ben ik daar veel meer mee geholpen!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.