Kleine aanpassing aan image resize script
wouter reyntjens
02/12/2006 00:34:00Ik zag net dit script staan (http://www.phphulp.nl/php/scripts/9/464/)
Het werkt perfect, maar is er een makkelijkere manier om de hoogte en breedte zelf te bepalen?
Het werkt perfect, maar is er een makkelijkere manier om de hoogte en breedte zelf te bepalen?
PHP hulp
17/11/2024 03:30:12Begrijp ik nou dat je de grote van een afbeelding wilt weten? getimagesize
Of wil je een makkelijke manier om afbeeldingen te verkleinen? IrfanView
Of wil je een makkelijke manier om afbeeldingen te verkleinen? IrfanView
wouter reyntjens
02/12/2006 00:52:00Ik denk niet dat je me goed begrepen hebt, ik zou graag via een inputveldje de breedte kunnen ingeven en ook de hoogte(ook via zo een veldje)
Hoe zou ik dit hier kunnen doen?(enkel met php)
Hoe zou ik dit hier kunnen doen?(enkel met php)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door wouter reyntjens
Robert Deiman
02/12/2006 01:01:00$error = upload($_FILES['file']['tmp_name'],'images/',$_FILES['file']['name'],$_POST['hoogte'],$_POST['breedte']);
Dit aanpassen en een formulier maken waarin je behalve die $_FILES ook hoogte en breedte meegeeft :)
Dit aanpassen en een formulier maken waarin je behalve die $_FILES ook hoogte en breedte meegeeft :)
Eris -
02/12/2006 01:05:00Gewoon
upload($_FILES['file']['tmp_name'],'images/',$_FILES['file']['name'],$_POST['hoogte'],$_POST['breedte']);
De rest verzin je zelf maar
upload($_FILES['file']['tmp_name'],'images/',$_FILES['file']['name'],$_POST['hoogte'],$_POST['breedte']);
De rest verzin je zelf maar