Kleine Contact form PHP klus
Ik heb al een contact formulier gemaakt ik zoek alleen nog iemand die een image verificatie kan inbouwen en de action.php kan schrijven, dus wat er gebeurt nadat je op verstuur drukt.
Stuur me een PM...
Natuurlijk is het eigen keuze, maar het viel me gewoon op.
@Piet: Het is wel een vacature hoor.
Piet Jansen op 16/08/2012 22:41:39:
Het is wel grappig dat mensen voor dit soort super kleine dingetjes gelijk om een PM vragen en bij andere dingen niks zeggen...
Ja als het maar gedaan word, ik moet wel zeggen en als een moderator dit ziet zie het maar als opbouwende kritiek dat de leden op phphulp veel grover zijn dan op bijv. sitedeals of tbforum en niet dat phphulp slecht is maar als ik hier bijv gewoon op hulp vraag met iets krijg ik van die grove en asociale antwoorden soms zit er wel iemand tussen die echt wil helpen maar 80 procent van alle keren is dat niet zo misschien dat jullie er eens iets mee kunnen doen.
Vaak hopen mensen op kant en klare code, terwijl we hun uiteraard verder op weg helpen. En dat schiet bij sommigen in het verkeerde keelgat.
Voor kant en klare code is het Vacatureforum, waar jij op de juiste plaats bent. Heb je mail ontvangen en ga na het weekend de testlocatie gereed maken... :-)
- Aar - op 17/08/2012 01:08:48:
Dat zie je verkeerd.
Vaak hopen mensen op kant en klare code, terwijl we hun uiteraard verder op weg helpen. En dat schiet bij sommigen in het verkeerde keelgat.
Voor kant en klare code is het Vacatureforum, waar jij op de juiste plaats bent. Heb je mail ontvangen en ga na het weekend de testlocatie gereed maken... :-)
Het was ook niet op jouw bedoeld maar als ik bijv op die andere websites vraag hoe ik iets kan doen krijg ik meestal een vriendelijk antwoord (geen kant en klare code) en hier krijg ik meestal zoek het op in google of weet je niet hoe dat moet.
Dat is op meerdere forums ook zo. Er wordt ook vaak verwacht dat je eerst zelf moeite doet om iets uit te zoeken. Geldt naast phpHulp ook op GoT (Tweakers) en nog een aantal andere sites.
Ik ga op deze manier niet meer verder in zee! Probeer maar bij iemand anders.....
Gewijzigd op 26/08/2012 19:01:20 door - Ariën -