Kleine script aanpassing nodig!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

04/07/2005 16:39:00
Quote Anchor link
Beste PHPers,

Ik ben samen met mijn vriendin een oscommerce winkel aan het opzetten waarmee mensen boeketten kunnen bestellen die dan door heel Nederland bezorgd worden. We zijn niet zo bekend met PHP maar hebben tot nu toe alles zelf kunnen doen maar we zijn vast gelopen bij het installeren van de betaalmodule (multipay).

Voor de betaling wordt de klant doorgestuurd naar multipay waar binnen een SSL omgeving de betaling wordt geregeld. Om te voorkomen dat de klant bij het bevestigen van hun bv creditcardgegevens een melding krijgt dat hij of zij naar een onbeveiligde site wordt doorgestuurd (en dan snel de betaling annuleert) is er voor gekozen om de succespagina van oscommerce af te drukken binnen de ssl omgeving van multipay.

Om alles werkent te krijgen moet het volgende worden aangepast aan de checkout_successmp.php:

Multipay install.txt 1.0d

# "#" toegevoegd bij mpSuccessUrl waardoor deze door Multipay wordt opgehaald en in een SSL omgeving wordt afgedrukt.

In deze versie wordt de succes url in hert klanten proces opgehaald door multipay en afgedrukt in de SSL omgeving.
Hierdoor moet er een aanpassing worden gedaan in de checkout_process.php .
Remark de redirect naar FILENAME_CHECKOUT_SUCCESS.
# tep_redirect(tep_href_link(FILENAME_CHECKOUT_SUCCESS, '', 'SSL'));
require(tep_href_link("checkout_successmp.php", '', 'SSL'));

Wie kan mij helpen dit aan te passen????\
Ik heb het zelf al geprobeerd maar ik snap niet veel van de uitleg.

Laat me weten als je het wil proberen dan mail ik jet het checkout_successmp.php bestand door.

Alvast bedankt!!!

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.