kleine views / templates
En dat includen van die pagina's: Maak je daar niet zoveel zorgen om. Als je bedenkt dat een normale request in Symfony 256 klassen dat zijn dus al 256 includes! Die 50 maken echt geen verschil uit.
Als laatst denk ik dat je beter naar een templatetaal kunt kijken als je dit in je eigen framework wilt stoppen. Je moet niet alles willen maken en soms is het beter om gewoon third party libraries te gebruiken.
En een programming style topic, ja daar ben ik helemaal voor in! Heb me al een tijdje verdiept in de beste programming style.
Ik ben benieuwd naar jouw visie / programming style Wouter ;-)
Niels of Wouter, kan een van jullie hier niet een topic over starten? Ik wil het ook wel doen, maar ik denk dat jullie een duidelijkere visie hebben. Hoop dat iemand van jullie dit wil oppakken. Lijkt me wel interessant!
Ah... mooi, thanks :D
groet, Frank
Ozzie of Niels, kan 1 van jullie het topic misschien aanmaken? Kan de komende dagen geen tijd vinden om een mooie intro tekst te schrijven. Ik zal wel wat tijd zoeken om dan uitgebreid te reageren.
Dan laat ik het graag aan Niels over, aangezien ik zelg nog te veel "zoekende" ben. Jij of Niels kunnen dit topic veel beter vorm geven.
Niels had ook niet veel tijd...
Tja, dan houdt het even op...
Laat ons een weten wat jouw visie is, dan kunnen wij daarop reageren.
k Zal er eens over nadenken. De komende dagen nog geen tijd, maar misschien eind van de week.
Ik ben benieuwd :-)