Kleuren bij code plaatsen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Wessel

Wessel

10/05/2007 21:22:00
Quote Anchor link
Hoe maak je iets net als hier op phphulp dat als je een code toevoegt dat die kleuren er dan meteen bijkomen?:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
// ik bedoel deze kleur

echo md5('Dit heeft weer een andere kleur');

P.S.
T'is wel een onzin-code die ik schreef. Maar het gaat om hoe je die kleuren nou doet?

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 00:44:00

- -

- -

10/05/2007 21:23:00
Quote Anchor link
gewoon beginnen met <?php en eindigen met ?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Wessel

Wessel

10/05/2007 21:24:00
Quote Anchor link
ja, maar ik bedoel wat is de code daarvoor (of is dat phphulp-auteursrecht schending?)

Edit:

Dan bedoel ik dat als ik op mijn site dit ook wil, wat is daarvoor de code dan?
Edit:
Beter voorbeeld: http://www.phphulp.nl/php/scripts/8/675/ (iets naar onder scrollen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel

- SanThe -

- SanThe -

10/05/2007 21:47:00

Wessel

Wessel

10/05/2007 21:51:00
Quote Anchor link
yess, bedankt :)

Robert Deiman

Robert Deiman

10/05/2007 23:05:00
Quote Anchor link
Even een opmerking over deze zaken:

Ik las op php.net dat highlight_file(); ook beïnvloed wordt door safe mode op de server. Nu is dat bij mijn server ook het geval, maar met highlight string werkt het wel. Een standaard stukje code dat je daarvoor kan gebruiken is:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$html
= implode ('', file (str_replace('/','',$_SERVER['PHP_SELF'])));
highlight_string($html);
?>

Deze leest een file in, en geeft de inhoud terug. Bij mij werkt het highlighten zo wel, en met highlight file niet :S

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.