Klikbaar emailadres in handtekening?
Maak ik dan een HTML bestandje dat ergens staat en waarnaar de email steeds verwijst? Want wanneer ik enkel een afbeelding heb kunnen het webadres en het emailadres natuurlijk niet worden aangeklikt/gekopieerd.
De persoon waarvoor ik dit ga doen werkt met een Mac en gebruikt het standaard emailprogramma van de Mac.
Ik snap niet echt hoe dit in zijn werk gaat, iemand handige tips?
Ik wil graag net als op bv. briefpapier onderaan een zooitje contactgegevens, waarvan het emailadres en het webadres linkjes zijn. Ook wil ik hier een afbeelding bij van het bedrijfslogo....
Je kunt gewoon handtekeningen aanmaken en koppelen aan email adressen. inc afbeeldigen etc etc.
Maar oke...dus als ik een afbeelding van een logo aflever zou iemand dit zelf in een handtekening moeten verwerken? Omdat ik natuurlijk niet achter zijn Mac zit enzo...
Ik neem aan dat Mac gewoon met jpg's, png's of waar je het in aflevert kan werken. Dus ja.
Ik denk dat die Mail wel met html om kan gaan (owja, dat kan ie wel, vandaag een mailtje van ontvangen). De klant kan dan zelf wel in standaart handtekeningen dat plaatje zetten (denk ik) of gewoon in het mailtje (denk ik).
Bedankt, ik zorg wel voor een afbeelding en die moet hij dan zelf maar in een handtekening zien te verwerken....