Klikbaar emailadres in handtekening?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Erick Schluter

Erick Schluter

10/05/2009 19:50:00
Quote Anchor link
Ik heb de vraag gekregen of ik een 'digitale handtekening' wil maken. Met een logo en adresgegevens welke onderaan elke email die verstuurd word staan.

Maak ik dan een HTML bestandje dat ergens staat en waarnaar de email steeds verwijst? Want wanneer ik enkel een afbeelding heb kunnen het webadres en het emailadres natuurlijk niet worden aangeklikt/gekopieerd.

De persoon waarvoor ik dit ga doen werkt met een Mac en gebruikt het standaard emailprogramma van de Mac.

Ik snap niet echt hoe dit in zijn werk gaat, iemand handige tips?

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 13:48:32

10/05/2009 21:03:00
Quote Anchor link
Wil je nou een email sturen waar een plaatje van een handtekening in staat, waarop geklikt moet worden om of naar een url te gaan of een mailto?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Erick Schluter

Erick Schluter

10/05/2009 21:45:00
Quote Anchor link
Ik wil graag net als op bv. briefpapier onderaan een zooitje contactgegevens, waarvan het emailadres en het webadres linkjes zijn. Ook wil ik hier een afbeelding bij van het bedrijfslogo....

W W

W W

10/05/2009 21:54:00
Quote Anchor link
Snap het niet, lees eens wat info over dat "standaard emailprogramma" van mac. Zelf heb ik geen idee over welk programma je praat dus dat is heel handig.

Je kunt gewoon handtekeningen aanmaken en koppelen aan email adressen. inc afbeeldigen etc etc.

Erick Schluter

Erick Schluter

10/05/2009 22:04:00
Quote Anchor link
Dat heet toch 'Mail voor Mac'? Dat mailprogramma dat standaard op een Mac is meegeleverd...Ken je toch wel?

Maar oke...dus als ik een afbeelding van een logo aflever zou iemand dit zelf in een handtekening moeten verwerken? Omdat ik natuurlijk niet achter zijn Mac zit enzo...

W W

W W

10/05/2009 22:20:00
Quote Anchor link
Ik neem aan dat Mac gewoon met jpg's, png's of waar je het in aflevert kan werken. Dus ja.

10/05/2009 22:24:00
Quote Anchor link
Ik denk dat die Mail wel met html om kan gaan (owja, dat kan ie wel, vandaag een mailtje van ontvangen). De klant kan dan zelf wel in standaart handtekeningen dat plaatje zetten (denk ik) of gewoon in het mailtje (denk ik).

Erick Schluter

Erick Schluter

10/05/2009 23:03:00
Quote Anchor link
Het is jammer dat ik zelf geen werkende Mac meer heb...

Bedankt, ik zorg wel voor een afbeelding en die moet hij dan zelf maar in een handtekening zien te verwerken....

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.