knop vernieuwen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bart nukem

bart nukem

26/09/2009 18:04:00
Quote Anchor link
Ik heb een insert script die na
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
data toevoegd aan de database. Dit werkt allemaal goed, na de insert maakt hij het formulier leeg. Probleem is nadat het form. leeg is gemaakt en ik op de knop verniewen druk hij dezelfde insert opnieuw uitvoerd, hoe kan ik dat verhinderen?

PHP hulp

PHP hulp

03/01/2025 10:43:01

Bart nukem

bart nukem

26/09/2009 18:24:00
Quote Anchor link
Sorry voor deze bump, maar met dit probleem moeten toch meer mensen mee zitten. Elke keer als ik op de knop 'vernieuwen' druk wordt er een nieuw record toegevoegd aan de database en dat kan echt niet de bedoeling zijn. Heeft iemand enig idee??

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door bart nukem

Mr.Ark

Mr.Ark

26/09/2009 18:33:00
Quote Anchor link
Na het inserten een header doen om door te verwijzen naar een andere pagina.

Bart nukem

bart nukem

26/09/2009 18:52:00
Quote Anchor link
ark schreef op 26.09.2009 18:33:
Na het inserten een header doen om door te verwijzen naar een andere pagina.

Maar wat dan als het script nog niet klaar is, bijv. er wordt nog een mail verstuurd vanuit het script?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.