Knowledge base
Mark
16/10/2005 19:27:00Ik ben opzoek naar een knowledge base met mysql en een admin area.
Ik heb wel wat scriptjes gevonden maar dat werkte niet.
Hij moet in verschillende categoriën kunnen maken en bewerken. En de berichten ook verwijderen. Net zo iets als op deze site staat... bij de scripts. Naar zo iets ben ik opzoek. Alleen dat alleen een admin er bij kan (beveiliging is niet nodig)
Heeft iemand misschien nog zo iets in de kast staan? Of ergens gezien? Ik kan het niet vinden...
BVD
Mark
Ik heb wel wat scriptjes gevonden maar dat werkte niet.
Hij moet in verschillende categoriën kunnen maken en bewerken. En de berichten ook verwijderen. Net zo iets als op deze site staat... bij de scripts. Naar zo iets ben ik opzoek. Alleen dat alleen een admin er bij kan (beveiliging is niet nodig)
Heeft iemand misschien nog zo iets in de kast staan? Of ergens gezien? Ik kan het niet vinden...
BVD
Mark
PHP hulp
08/11/2024 02:10:06Barman V
16/10/2005 20:10:00Weer zo'n zinloze forum.
Dit is een forum waarbij we mensen helpen die niet verder kunnen met hun script. Dus die zelf moeite doen om er iets van te maken.
Dit is geen forum waarbij we gratis scripts uitdelen.
Daarom denk ik dat je hier weinig reacties op zult krijgen.
Misschien zie je zoiets bij www.hotscripts.com of hier in het PHP script gedeelte.
Succes :)
Dit is een forum waarbij we mensen helpen die niet verder kunnen met hun script. Dus die zelf moeite doen om er iets van te maken.
Dit is geen forum waarbij we gratis scripts uitdelen.
Daarom denk ik dat je hier weinig reacties op zult krijgen.
Misschien zie je zoiets bij www.hotscripts.com of hier in het PHP script gedeelte.
Succes :)
Gewijzigd op 16/10/2005 20:13:00 door Barman V