Koffie
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
En vinden jullie dat dan lekker? Of drink je het gewoon even snel op om wakker te worden?
Ozzie PHP op 03/04/2013 15:25:33:
Slaappillen innemen is nooit goed hè Koen. Hou daar rekening mee. Dat moet geen gewoonte worden. Als je continu behoefte hebt aan koffie (een oppepper) moet je je afvragen waar die behoefte vandaan komt. Ben je vaak moe? Probeer dan een beter ritme te vinden. Misschien een uurtje vroeger naar bed, of overdag of 's avonds even buiten een blokje om lopen. Koffie is natuurlijk makkelijk, en ik drink het zelf ook wel eens, maar heel veel kopjes is ook niet echt goed lijkt me.
Dat alles heb ik al geprobeerd, ik loop eind van de middag 45 min om van de bus naar huis te komen omdat mijn fiets is gejat. Daarna fitness ik nog 1,5 uur en je zou zeggen door dat sporten moe zou worden. Maar door het sporten word ik juist energieker en ben ik juist minder snel moe :-) En ja, school + sport + werk dan hou je niet veel tijd over om te slapen ;-) Maar he ik hou van koffie, niet omdat het moet maar omdat het lekker is <3
Als ik op wil warmen pak ik thee dat werkt beter. Eigenlijk ook niet om wakker te worden (heel soms wel) Meestal gewoon omdat ik het lekker vindt. Zeker als ik de heerlijke geur van versgemalen koffie bonen ruik... hmmmmm.....
Hertog Jan op 03/04/2013 16:27:03:
Maar door het sporten word ik juist energieker en ben ik juist minder snel moe :-)
Dat klopt, maar dan ga je te laat sporten. Dan moet je proberen een uurtje eerder te gaan sporten.
Snap nog steeds niet dat iemand dat lekker kan vinden (zelfs niet met een heel pak suiker erin)! Doe mij maar lekker thee, of iets anders (zolang het geen koffie is) :P
Als er geen koffie is: (mompelt bier!)
Ondertussen weer 4 bakken achter de kiezen :$
Bakken koffie of bakken bier Hertog Jan? :)
Koffie, het is nog vroeg. Vanavond aan de bakken bier ;-)
Koffie moet zijn zoals een echte man, puur en sterk :-p
Hertog Jan op 04/04/2013 10:37:52:
Hoezo is koffie vies? Nog even en jullie zeggen dat jullie ook geen bier drinken :/
We zijn overduidelijk elkaars tegenpolen aangezien ik dus niets drink waar alcohol in zit. Nu moet ik wel zeggen dat ik het nog nooit geproefd heb in tegenstelling tot koffie. Zal ik ook nooit doen, het feit dat die troep ervoor kan zorgen dat je dingen doet die je normaal nooit zou doen of durven is nu niet iets waar ik bewust voor zou kiezen.
G P op 04/04/2013 11:42:36:
Hummm... koffie... 100% zwart en zo sterk mogelijk... koffie moet je eten met mes en vork... van 's morgens tot 's avonds... Voor ik ga slapen zelfs een ijskoude koffie... Zonder benzine rijd een auto ook niet hé...
Niks aan toe te voegen
Hertog Jan op 04/04/2013 11:44:25:
Niks aan toe te voegen
G P op 04/04/2013 11:42:36:
Hummm... koffie... 100% zwart en zo sterk mogelijk... koffie moet je eten met mes en vork... van 's morgens tot 's avonds... Voor ik ga slapen zelfs een ijskoude koffie... Zonder benzine rijd een auto ook niet hé...
Niks aan toe te voegen
Haha, mannen die denken dat ze stoer zijn en vervolgens stoer gaan praten... omdat ze koffie drinken :-)))
- Mark - op 04/04/2013 11:43:38:
Zal ik ook nooit doen, het feit dat die troep ervoor kan zorgen dat je dingen doet die je normaal nooit zou doen of durven is nu niet iets waar ik bewust voor zou kiezen.
Alcohol is geen troep (nu niet denken dat ik alcoholist ben, ook drink elke dag wel paar biertjes maar kan er best zonder). Je hebt je alcohol gebruik zelf in de hand, als je dingen doet moet je de alcohol niet de schuld geven want je giet het zelf naar binnen. Dat agressie, gewelddadigheid, irritant, vandalisme, drank op achter het stuur en dat soort bende komt door de gebruiker niet door de alcohol. En soms is het juist een voordeel dat je sneller dingen doet met alcohol, het geeft je soms net dat ene zetje om iets wel te doen zoals op een mooie schone dame afstappen bijvoorbeeld ;-) Ik heb vele geweldige avonden gehad toen ik of mijn maten dronken waren. En de reden waarom ik drink? Omdat ik het lekker vind (vind fris niet te zuipen), en niet om van te voren al te zeggen 'Vanavond ga ik smoor jonguuuuuuh' of 'Jonguuuh ik ben zo smoor als een garnaal' want dat soort praat vind ik kinderachtig :-) Oh ja een wijze les 'met drank op zie je dubbel zo veel' ;-)
@Ozzie, nou het is meer zoals
Gewijzigd op 04/04/2013 11:59:35 door Joakim Broden
Ah... dus zo zie jij eruit :)
Maar laten we het maar gezellig houden, proost alvast voor vanavond.
Ik drink vooral als ik op vakantie ben. Dan is het gewoon wel lekker. Maar thuis drink ik hooguit 1x in de week of 1x per 2 weken. En dan nog niet eens veel. 2 Biertjes ofzo. Vind ik prima.
Zelf word ik losser als ik gedronken heb dus wat Hertog Jan zegt snap ik wel. Maar er zijn ook mensen die als ze alcohol drinken vervelend/agressief gedrag gaan vertonen. Als je van jezelf weet dat dat zo is, dan vind ik dat je gewoon niet (of maar heeeeel weinig) moet drinken.
Anyhow, ik zou zeggen probeer eens een keer een drankje. Niet met bier beginnen, want dat zal je in het begin waarschijnlijk niet smaken. Dat moet je leren drinken. Maar neem eens een breezer of een smirnoff ice. Dan kun je eens kijken wat je ervan vindt. En daar zit maar weinig alcohol in, dus je zult er niet knetter dronken van worden.
Ozzie PHP op 04/04/2013 12:15:02:
Anyhow, ik zou zeggen probeer eens een keer een drankje. Niet met bier beginnen, want dat zal je in het begin waarschijnlijk niet smaken. Dat moet je leren drinken. Maar neem eens een breezer of een smirnoff ice. Dan kun je eens kijken wat je ervan vindt. En daar zit maar weinig alcohol in, dus je zult er niet knetter dronken van worden.
BR33Z4H SL3TJ3 haha:P Naja wat je zegt klopt niet echt, ken genoeg (toen ik nog jong was) 14 jarige die zo dronken en irritant werden van dat zoete rommel dat het gewoon niet leuk was. Naja ze overdreven de helft van de tijd ook om aandacht te krijgen van anderen. En wat betreft 'bier leren drinken' hoeft niet persee, soms is het aangeboren haha ;-)
Maar terug naar de koffie, hebben jullie op school ook dat de koffie uit de automaten net slootwater is? En je daarom maar een eigen koffie apparaat bende mee neemt om je eigen koffie te maken?
'vroeger' op school hadden we een eigen koffiezetter op de afdeling, omdat de automaten niet te drinken was.
Hertog Jan op 04/04/2013 12:23:16:
Naja wat je zegt klopt niet echt, ken genoeg (toen ik nog jong was) 14 jarige die zo dronken en irritant werden van dat zoete rommel dat het gewoon niet leuk was. Naja ze overdreven de helft van de tijd ook om aandacht te krijgen van anderen.
Waarschijnlijk dat laatste. Al drink ik 10 Smirnoff Ice's, ik word er echt niet dronken van.