Koffie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

- Raoul -

- Raoul -

03/04/2013 16:22:37
Quote Anchor link
En vinden jullie dat dan lekker? Of drink je het gewoon even snel op om wakker te worden?

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 13:43:19

Joakim Broden

Joakim Broden

03/04/2013 16:27:03
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 03/04/2013 15:25:33:
Slaappillen innemen is nooit goed hè Koen. Hou daar rekening mee. Dat moet geen gewoonte worden. Als je continu behoefte hebt aan koffie (een oppepper) moet je je afvragen waar die behoefte vandaan komt. Ben je vaak moe? Probeer dan een beter ritme te vinden. Misschien een uurtje vroeger naar bed, of overdag of 's avonds even buiten een blokje om lopen. Koffie is natuurlijk makkelijk, en ik drink het zelf ook wel eens, maar heel veel kopjes is ook niet echt goed lijkt me.

Dat alles heb ik al geprobeerd, ik loop eind van de middag 45 min om van de bus naar huis te komen omdat mijn fiets is gejat. Daarna fitness ik nog 1,5 uur en je zou zeggen door dat sporten moe zou worden. Maar door het sporten word ik juist energieker en ben ik juist minder snel moe :-) En ja, school + sport + werk dan hou je niet veel tijd over om te slapen ;-) Maar he ik hou van koffie, niet omdat het moet maar omdat het lekker is <3

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

03/04/2013 16:55:28
Quote Anchor link
Als ik op wil warmen pak ik thee dat werkt beter. Eigenlijk ook niet om wakker te worden (heel soms wel) Meestal gewoon omdat ik het lekker vindt. Zeker als ik de heerlijke geur van versgemalen koffie bonen ruik... hmmmmm.....

Ozzie PHP

Ozzie PHP

03/04/2013 18:38:14
Quote Anchor link
Hertog Jan op 03/04/2013 16:27:03:
Maar door het sporten word ik juist energieker en ben ik juist minder snel moe :-)

Dat klopt, maar dan ga je te laat sporten. Dan moet je proberen een uurtje eerder te gaan sporten.

Jelle Hi

Jelle Hi

03/04/2013 20:30:07
Quote Anchor link
Koffie, bah. Vies spul…

Snap nog steeds niet dat iemand dat lekker kan vinden (zelfs niet met een heel pak suiker erin)! Doe mij maar lekker thee, of iets anders (zolang het geen koffie is) :P

Bart V B

Bart V B

04/04/2013 10:32:16
Quote Anchor link
Koffie... hmm.. drink tegenwoordig koffie amaretto smaak.
Als er geen koffie is: (mompelt bier!)

Joakim Broden

Joakim Broden

04/04/2013 10:37:52
Quote Anchor link
Hoezo is koffie vies? Nog even en jullie zeggen dat jullie ook geen bier drinken :/

Ondertussen weer 4 bakken achter de kiezen :$

Bart V B

Bart V B

04/04/2013 10:39:14
Quote Anchor link
Bakken koffie of bakken bier Hertog Jan? :)

Joakim Broden

Joakim Broden

04/04/2013 11:21:54
Quote Anchor link
Koffie, het is nog vroeg. Vanavond aan de bakken bier ;-)

G P

G P

04/04/2013 11:42:36
Quote Anchor link
Hummm... koffie... 100% zwart en zo sterk mogelijk... koffie moet je eten met mes en vork... van 's morgens tot 's avonds... Voor ik ga slapen zelfs een ijskoude koffie... Zonder benzine rijd een auto ook niet hé...

Koffie moet zijn zoals een echte man, puur en sterk :-p

- Mark -

- Mark -

04/04/2013 11:43:38
Quote Anchor link
Hertog Jan op 04/04/2013 10:37:52:
Hoezo is koffie vies? Nog even en jullie zeggen dat jullie ook geen bier drinken :/

We zijn overduidelijk elkaars tegenpolen aangezien ik dus niets drink waar alcohol in zit. Nu moet ik wel zeggen dat ik het nog nooit geproefd heb in tegenstelling tot koffie. Zal ik ook nooit doen, het feit dat die troep ervoor kan zorgen dat je dingen doet die je normaal nooit zou doen of durven is nu niet iets waar ik bewust voor zou kiezen.

Joakim Broden

Joakim Broden

04/04/2013 11:44:25
Quote Anchor link
G P op 04/04/2013 11:42:36:
Hummm... koffie... 100% zwart en zo sterk mogelijk... koffie moet je eten met mes en vork... van 's morgens tot 's avonds... Voor ik ga slapen zelfs een ijskoude koffie... Zonder benzine rijd een auto ook niet hé...

Niks aan toe te voegen

Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/04/2013 11:50:11
Quote Anchor link
Hertog Jan op 04/04/2013 11:44:25:
G P op 04/04/2013 11:42:36:

Niks aan toe te voegen

Haha, mannen die denken dat ze stoer zijn en vervolgens stoer gaan praten... omdat ze koffie drinken :-)))

Afbeelding

Joakim Broden

Joakim Broden

04/04/2013 11:54:18
Quote Anchor link
- Mark - op 04/04/2013 11:43:38:
Zal ik ook nooit doen, het feit dat die troep ervoor kan zorgen dat je dingen doet die je normaal nooit zou doen of durven is nu niet iets waar ik bewust voor zou kiezen.

Alcohol is geen troep (nu niet denken dat ik alcoholist ben, ook drink elke dag wel paar biertjes maar kan er best zonder). Je hebt je alcohol gebruik zelf in de hand, als je dingen doet moet je de alcohol niet de schuld geven want je giet het zelf naar binnen. Dat agressie, gewelddadigheid, irritant, vandalisme, drank op achter het stuur en dat soort bende komt door de gebruiker niet door de alcohol. En soms is het juist een voordeel dat je sneller dingen doet met alcohol, het geeft je soms net dat ene zetje om iets wel te doen zoals op een mooie schone dame afstappen bijvoorbeeld ;-) Ik heb vele geweldige avonden gehad toen ik of mijn maten dronken waren. En de reden waarom ik drink? Omdat ik het lekker vind (vind fris niet te zuipen), en niet om van te voren al te zeggen 'Vanavond ga ik smoor jonguuuuuuh' of 'Jonguuuh ik ben zo smoor als een garnaal' want dat soort praat vind ik kinderachtig :-) Oh ja een wijze les 'met drank op zie je dubbel zo veel' ;-)

@Ozzie, nou het is meer zoals
Afbeelding
Gewijzigd op 04/04/2013 11:59:35 door Joakim Broden

Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/04/2013 12:00:56
Quote Anchor link
Ah... dus zo zie jij eruit :)

- Mark -

- Mark -

04/04/2013 12:06:52
Quote Anchor link
@Hertog Jan Het is niet zo dat ik het erg vind als anderen het drinken. Er zijn inderdaad mensen die er goed mee om kunnen gaan. Maar het gross van de mensen kan dat echter niet, al hebben ze dat zelf niet echt in de gaten naar mijn mening. Persoonlijk zou ik me dood schamen achteraf als anderen me zo zagen.

Maar laten we het maar gezellig houden, proost alvast voor vanavond.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/04/2013 12:15:02
Quote Anchor link
@Mark: toen ik jonger was dacht ik precies zoals jij. Maar het is echt allemaal niet zo "spannend" als jij denkt dat het is. Alcohol op z'n tijd is best lekker. Het kan ervoor zorgen dat je hoofd "vrij" wordt waardoor je (geloof het of niet) helderder kunt denken. Maar zoals met veel dingen in het leven is het een goed idee om te drinken met mate (niet te verwarren met drinken met je maten).

Ik drink vooral als ik op vakantie ben. Dan is het gewoon wel lekker. Maar thuis drink ik hooguit 1x in de week of 1x per 2 weken. En dan nog niet eens veel. 2 Biertjes ofzo. Vind ik prima.

Zelf word ik losser als ik gedronken heb dus wat Hertog Jan zegt snap ik wel. Maar er zijn ook mensen die als ze alcohol drinken vervelend/agressief gedrag gaan vertonen. Als je van jezelf weet dat dat zo is, dan vind ik dat je gewoon niet (of maar heeeeel weinig) moet drinken.

Anyhow, ik zou zeggen probeer eens een keer een drankje. Niet met bier beginnen, want dat zal je in het begin waarschijnlijk niet smaken. Dat moet je leren drinken. Maar neem eens een breezer of een smirnoff ice. Dan kun je eens kijken wat je ervan vindt. En daar zit maar weinig alcohol in, dus je zult er niet knetter dronken van worden.

Joakim Broden

Joakim Broden

04/04/2013 12:23:16
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 04/04/2013 12:15:02:
Anyhow, ik zou zeggen probeer eens een keer een drankje. Niet met bier beginnen, want dat zal je in het begin waarschijnlijk niet smaken. Dat moet je leren drinken. Maar neem eens een breezer of een smirnoff ice. Dan kun je eens kijken wat je ervan vindt. En daar zit maar weinig alcohol in, dus je zult er niet knetter dronken van worden.

BR33Z4H SL3TJ3 haha:P Naja wat je zegt klopt niet echt, ken genoeg (toen ik nog jong was) 14 jarige die zo dronken en irritant werden van dat zoete rommel dat het gewoon niet leuk was. Naja ze overdreven de helft van de tijd ook om aandacht te krijgen van anderen. En wat betreft 'bier leren drinken' hoeft niet persee, soms is het aangeboren haha ;-)

Maar terug naar de koffie, hebben jullie op school ook dat de koffie uit de automaten net slootwater is? En je daarom maar een eigen koffie apparaat bende mee neemt om je eigen koffie te maken?

Tobias Tobias

Tobias Tobias

04/04/2013 12:27:41
Quote Anchor link
'vroeger' op school hadden we een eigen koffiezetter op de afdeling, omdat de automaten niet te drinken was.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/04/2013 12:54:41
Quote Anchor link
Hertog Jan op 04/04/2013 12:23:16:
Naja wat je zegt klopt niet echt, ken genoeg (toen ik nog jong was) 14 jarige die zo dronken en irritant werden van dat zoete rommel dat het gewoon niet leuk was. Naja ze overdreven de helft van de tijd ook om aandacht te krijgen van anderen.

Waarschijnlijk dat laatste. Al drink ik 10 Smirnoff Ice's, ik word er echt niet dronken van.

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.