Koffiehoek hernoemen naar Irish Pub?
Een beetje programmeur zit volgens mij niet de hele avond aan de koffie lijkt me? <<
tenminste....ik zou in elk geval geen oog meer dicht doen ;-)
(Maar goed ik ben dan ook een absolute beginner,)
Flauwekul natuurlijk, ( daar is men direckt al overeen gekomen )
Maarre, e.e.a klinkt wel frisser, niet zo oudbollig?
Grtx,
zoals een auto benzine nodig heeft.
Maar niet iedereen hier mag al bier drinken, dus dan zou de Irish Pub ook alleen 16+ moeten zijn :P
Volgens mij heb ik Iers bloed in mij zitten want vindt Ierland echt te gek <3 music
Flogging Molly!
Dropkick Murhpy's (ok geen Ierse band maar wel de zelfde genre!)
Scumb
ik denk trouwens niet dat er veel jonger dan 16 jaar zijn hier of wel? maar ach Irish pub, je hebt ook Irish koffie :D het maakt mij opzich niet uit hoe het heet.
Volgens mij komt de naam koffiehoek nog bij nieuwsgroepen weg, waar men gezellig kan (bij)praten over allerlei dingen die nergens te maken mee hebben.
Koffie FTW :)
Mmmm doe mij inderdaad maar een biertje, maar de rest hier heeft blijkbaar koffie ;).
TJa, als we naar persoonlijke voorkeuren gaan luisteren zou ik voor de Warme Chocolademelk met Slagroomhoek gaan. Bier is overrated, en koffie smaakt altijd beter thuis, tenzij het dat niet doet.
Wie voelt zich geroepen er een userscript voor te schrijven?
Jij; ik dacht dat je hier niet meer zoveel kwam.
Koffiehoek komt voort uit het principe van coffeebars in Amerika waar de Amerikanen zegmaar zo'n 3/4de van de dag doorbrengen (oké, zwaar overdreven) en op die manier sociale contacten onderhouden en opdoen. Vandaar dat deze naam zeer geschikt is voor dit soort topics zonder directe betrekking op het webdesign/-development wereldje!
Eens, het gaat tevens hier slechts om de naam, maar ik denk dat iedereen wel snapt wat het doel van die categorie is. Je kan het ook de huiskamer noemen of iets anders, dat maakt volgens mij verder niet uit.