Kolom vullen search menu regel van produkt
Dan kunnen ze een rollback uitvoeren zodat jij kunt verrifieren of het daadwerkelijk daaraan ligt.
Dus is er geen noodzaak voor een roll back
Nou ik ben bezig om de shop weer aan de praat te krijgen, want de checkout werkt niet meer en er kunnen geen bestellingen gedaan worden
De checkout_payment.php laad geen betalingsmodules meer ??
Waar zou dat aan kunnen liggen?
Rename je huidige checkout_payment.php is naar checkout_payment_old.php, en zet er is een 'verse' uit de OScommerce folder in. Zodat die weer helemaal 'stock' is.
Anders als dat niet lukt, even je payment modules verwijderen en opnieuw installeren.
ja..ik zal het even checken met beyond compare of de inhoud hetzelfde is
Had het al even snel geprobeerd kreeg toen een blanco scherm.
Modules zaldan opnieuw installeren en hopelijk hoef ik danniet alles weer in te vullen?--> die gegevens eerst opschrijven.
Vreemde is dat de right column ook wegegevallen is, terwijl dat los staat van de checkout_payment.php
Volgens de rus staat zijn programmering los van dit
-------------------------------------------------
Hi.
I'll try to fix it in one hour.
My changes does not change database, and does not change PHP of client
part with payments. I changed only VIEW of admin part and css in
client part and very little in PHP of categories box.
--
Best regards,
Tolya
----------------------------------------------
Ga ff proberen...
Modules idd even je gegevens opschrijven of de config file apart zetten zodat je die terug koppeld.
Tevens een advies aangezien de rus over bij kon. Controleer je bank gegevens in de modules! Ik zeg niet dat hij niet te vertrouwen is, better safe the sorry!
Heb alle betaalmodules verwijderd en nuweer inschakelen
Ideal geeft een foutmelding
Warning:
You can't install assure pay payment module while SOAP extension is absent on your server
---------------------------------
Dit betekent dat de server een PHP update heeft gehad zonder die PHP extensie SOAP te behouden, want heb dit bij het begin van 1e keer installatie van Ideal op de server laten aanpassen door de PHP extensie te laten installeren door de serverboer
Lekker handig van die jongens..en hopelijk is dit dat oorzaak dat de shop het niet meer deed, want er is extra php code nodig die nu ontbreekt
Toevoeging op 08/05/2012 14:43:32:
Het is opgelost .de shop werkt weer normaal
De SOAP server extensie was verdwenen op de server en toen raakte de ideal betalingsmodule van slag..is er weer opgezet
De software is opzich heel betrouwbaar..of het het heeft te maken een update van PHP of een benodigde server extensie..dat kan haast niet anders
Bedankt voor de Hulp Chris!
Graag gedaan, succes verder.