Kolom vullen search menu regel van produkt

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Chris PHP

Chris PHP

07/05/2012 14:41:10
Quote Anchor link
Heb je een mogelijkheid om een rollback te doen? Neem anders even contact op met je hosting bedrijf en geef aan dat je door hun update een probleem hebt met je webshop.

Dan kunnen ze een rollback uitvoeren zodat jij kunt verrifieren of het daadwerkelijk daaraan ligt.

PHP hulp

PHP hulp

09/11/2024 02:20:57

Jan Douma

Jan Douma

08/05/2012 11:07:03
Quote Anchor link
Er is geen update geweest van PHP volgens de host
Dus is er geen noodzaak voor een roll back
Nou ik ben bezig om de shop weer aan de praat te krijgen, want de checkout werkt niet meer en er kunnen geen bestellingen gedaan worden
De checkout_payment.php laad geen betalingsmodules meer ??

Waar zou dat aan kunnen liggen?

Chris PHP

Chris PHP

08/05/2012 11:14:45
Quote Anchor link
Heeft de rus daar toevallig ook wijzigingen in doorgevoerd?

Rename je huidige checkout_payment.php is naar checkout_payment_old.php, en zet er is een 'verse' uit de OScommerce folder in. Zodat die weer helemaal 'stock' is.

Anders als dat niet lukt, even je payment modules verwijderen en opnieuw installeren.

Jan Douma

Jan Douma

08/05/2012 11:26:05
Quote Anchor link
Bedankt
ja..ik zal het even checken met beyond compare of de inhoud hetzelfde is
Had het al even snel geprobeerd kreeg toen een blanco scherm.
Modules zaldan opnieuw installeren en hopelijk hoef ik danniet alles weer in te vullen?--> die gegevens eerst opschrijven.
Vreemde is dat de right column ook wegegevallen is, terwijl dat los staat van de checkout_payment.php

Volgens de rus staat zijn programmering los van dit
-------------------------------------------------
Hi.

I'll try to fix it in one hour.

My changes does not change database, and does not change PHP of client
part with payments. I changed only VIEW of admin part and css in
client part and very little in PHP of categories box.

--
Best regards,
Tolya
----------------------------------------------
Ga ff proberen...

Chris PHP

Chris PHP

08/05/2012 11:31:08
Quote Anchor link
Dat is goed, en mijn aanbod staat nog steeds open, mocht ik een kijkje moeten nemen voor je wil ik dat graag doen.

Modules idd even je gegevens opschrijven of de config file apart zetten zodat je die terug koppeld.

Tevens een advies aangezien de rus over bij kon. Controleer je bank gegevens in de modules! Ik zeg niet dat hij niet te vertrouwen is, better safe the sorry!

Jan Douma

Jan Douma

08/05/2012 13:20:50
Quote Anchor link
Kan niets gebeuren met die gegevens..gewoon banknummer
Heb alle betaalmodules verwijderd en nuweer inschakelen
Ideal geeft een foutmelding
Warning:
You can't install assure pay payment module while SOAP extension is absent on your server
---------------------------------
Dit betekent dat de server een PHP update heeft gehad zonder die PHP extensie SOAP te behouden, want heb dit bij het begin van 1e keer installatie van Ideal op de server laten aanpassen door de PHP extensie te laten installeren door de serverboer

Lekker handig van die jongens..en hopelijk is dit dat oorzaak dat de shop het niet meer deed, want er is extra php code nodig die nu ontbreekt

Toevoeging op 08/05/2012 14:43:32:

Het is opgelost .de shop werkt weer normaal
De SOAP server extensie was verdwenen op de server en toen raakte de ideal betalingsmodule van slag..is er weer opgezet
De software is opzich heel betrouwbaar..of het het heeft te maken een update van PHP of een benodigde server extensie..dat kan haast niet anders
Bedankt voor de Hulp Chris!

Chris PHP

Chris PHP

08/05/2012 14:49:05
Quote Anchor link
Mooi, kun je weer gaan verkopen!

Graag gedaan, succes verder.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.