Kom in actie!!!
Tja daar is moelijk achter te komen. Enkele dingen:
- Ik zou niet weten waarom ik een server thuis zal draaien als ik 200 Mb voor een spot prijs huur
- Ik het enorm laag vind om iemand anders layout/style te stellen
- Het ook niet echt mijn style is
- Ik zo'n systeem anders had gedaan
- Ik 15 ben
- Ik Gerben niet ken en het lijkt me sterk dat hij bij mij op school zit want dan zou er nog iemand zijn op onze school met verstand van ICT en computers (tot op hede ben ik de einge :-))
....
(maar dit kan ook allemaal uit me duim gezogen zijn :-))
Waar wie zegt dat jij het niet bent??? Je probeert het wel van je af te schuiven :-):-):-):-)
Nee, hijzelf ;)
lalalalalaaaaalalaa pff
Ik begrijp alleen telnet op win98,,
Dus vraag het mij niet als je winXP hebt xPp
1) Intro tekst
2) Voorwaarden
3) Layout
Hoe ik weet dat hij mijn site heeft geript en niet toevallig ook de template gedownload heeft? De kleuren heb ik veranderd en hij had de zelfde kleuren, ik de header naar boven heb verplaatst en hij toevallig ook en het menu leek ook veel op die van mij!
Als ik jouw was zou ik op je nieuwe Layout dit neerzette:
©...................
Als hij hem dan kopieert dan weet je het cker ;)
Er geld nog steeds een auteurrecht tot 70 jaar na je dood...
Alleen of dat bij templates ook geld Want die zijn niet van jouw. Tenzij je voor de rechten hebt betaald.
Klopt zie onderstaande quote:
Quote:
Hoe krijg je auteursrecht?
Om auteursrecht te krijgen is geen enkele formaliteit vereist. U hoeft niets aan te vragen, te deponeren of te registreren en het kost niets. Auteursrecht krijgt men automatisch als men iets maakt op het gebied van letterkunde, wetenschap of kunst. Het maakt niet uit of dat vanwege beroep, hobby of school is, als zo'n werk maar origineel is. Dat betekent dat het haast ondenkbaar moet zijn dat verschillende mensen onafhankelijk van elkaar (vrijwel) hetzelfde maken. Om misverstanden te voorkomen is het verstandig een © teken, uw naam en de datum te zetten onder of bij de dingen die u maakt
Om auteursrecht te krijgen is geen enkele formaliteit vereist. U hoeft niets aan te vragen, te deponeren of te registreren en het kost niets. Auteursrecht krijgt men automatisch als men iets maakt op het gebied van letterkunde, wetenschap of kunst. Het maakt niet uit of dat vanwege beroep, hobby of school is, als zo'n werk maar origineel is. Dat betekent dat het haast ondenkbaar moet zijn dat verschillende mensen onafhankelijk van elkaar (vrijwel) hetzelfde maken. Om misverstanden te voorkomen is het verstandig een © teken, uw naam en de datum te zetten onder of bij de dingen die u maakt
http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/pagina.asp?pagnaam=faq
http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/pagina.asp?pagkey=25264
Allemaal erg leuk...