Komma automatisch veranderen naar punt php
Pascal Schuffelers
25/02/2019 19:47:40Ik vroeg mij het volgende af.
In een pagina heeft men de enter toets van het toetsenbord uitgeschakeld met de volgende code om te voorkomen dat deze de bevestigingstoets bediend op de pagina.:
Nu vroeg ik mij af, is er ook een script die , als je bv de komma indrukt, deze automatisch veranderd naar een punt?
In Visual basic kun je dit doen, echter weet niet of dit mogelijk is in php.
In een pagina heeft men de enter toets van het toetsenbord uitgeschakeld met de volgende code om te voorkomen dat deze de bevestigingstoets bediend op de pagina.:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<script type="text/javascript">
function keyPressed(e)
{
var key;
if(window.event)
key = window.event.keyCode; //IE
else
key = e.which; //firefox
return (key != 13);
}</script>
function keyPressed(e)
{
var key;
if(window.event)
key = window.event.keyCode; //IE
else
key = e.which; //firefox
return (key != 13);
}</script>
Nu vroeg ik mij af, is er ook een script die , als je bv de komma indrukt, deze automatisch veranderd naar een punt?
In Visual basic kun je dit doen, echter weet niet of dit mogelijk is in php.
PHP hulp
22/12/2024 18:34:34Moet het direct gebeuren, of pas nadat het formulier verstuurd is?
Wat is precies de bedoeling en de situatie?
Wat is precies de bedoeling en de situatie?
Pascal Schuffelers
25/02/2019 19:58:04Als het mogelijk is het liefste direct.
Er moeten gegevens ingevuld worden en niet iedere persoon gebruik hetzelfde teken, dus de een gebruikt een punt en de andere een komma.
Om die menselijke fout daar graag eruit te halen zou ik dus dit willen omzetten.
Er moeten gegevens ingevuld worden en niet iedere persoon gebruik hetzelfde teken, dus de een gebruikt een punt en de andere een komma.
Om die menselijke fout daar graag eruit te halen zou ik dus dit willen omzetten.