kopieren van waarde (popup) naar ander pagina.
Ik heb een nieuws script en heb ( eindelijk :D) een upload form die na het uploaden van plaatjes de "url weergeeft van wat is upgeload.
vraag: nu heb ik dus een pagina met wat form's waaronder een "url" form , daarnaast staat een link die een popup geeft met die uploader ..
Nu wil ik dat de link die word aangemaakt in de popup , automatisch gekopieerd word naar het "normale" url form hoe doe ik dat?
.. Nu zet hij die url dus in de popup in plaats van in het form.
vraag: nu heb ik dus een pagina met wat form's waaronder een "url" form , daarnaast staat een link die een popup geeft met die uploader ..
Nu wil ik dat de link die word aangemaakt in de popup , automatisch gekopieerd word naar het "normale" url form hoe doe ik dat?
.. Nu zet hij die url dus in de popup in plaats van in het form.
PHP hulp
15/11/2024 20:23:15onbekend onbekend
25/06/2005 21:14:00Ik heb gewoon een :veld: op men main scherm en een popup met een upload form .. nadat er iets is upgeload zie je nu : bijv: je plaatje is upgeload kopieer deze url: www.blaat.com/image.jpg in het hoofd form (op main scherm) en ik wil dat die automatisch die er al heen kopieert ....
Jelmer -
26/06/2005 00:24:00<script>
window.opener.document.forms[[/u]].textveld.value = 'http://www.url.nl';
</script>
Das voor in de pop-up.
En nu nog even de onderlijnde dingen aanpassen naar eigen smaak. (De nul kan nul blijven als er maar 1 form in je hoofdpagina staat, anders moet je de nul vervangen door het nummer (volgorde, in code van boven naar beneden, je weet wel) van jouw form. (houd rekening met het feit dat het een array is, begint bij 0!)
(Waarom ik niet een naam heb gebruikt? Omdat xhtml 1.1 strict geen name-attribuut meer toelaat in een form-tag, maar als alternatief (als je html 4 gebruikt) kan je ipv 'forms[#]' de formname opgeven.)
window.opener.document.forms[[/u]].textveld.value = 'http://www.url.nl';
</script>
Das voor in de pop-up.
En nu nog even de onderlijnde dingen aanpassen naar eigen smaak. (De nul kan nul blijven als er maar 1 form in je hoofdpagina staat, anders moet je de nul vervangen door het nummer (volgorde, in code van boven naar beneden, je weet wel) van jouw form. (houd rekening met het feit dat het een array is, begint bij 0!)
(Waarom ik niet een naam heb gebruikt? Omdat xhtml 1.1 strict geen name-attribuut meer toelaat in een form-tag, maar als alternatief (als je html 4 gebruikt) kan je ipv 'forms[#]' de formname opgeven.)
christian
26/06/2005 08:07:00dat daarboven heet kennis. Dat weet iik gewoon. Maar jij weet toch ook van het bestaan van google?
PS: als ik het wel van een site had, had ik de bron er wel bij gezet.
PS: als ik het wel van een site had, had ik de bron er wel bij gezet.
Hey bedankt het werkt perfect .. ik was eerlijk gezegt met php aan het "kloten" en ik kreeg in google ook php manieren in plaats van javascript.
Stupid me , nogmaals bedankt!
Stupid me , nogmaals bedankt!