Koppeling ledensysteem en mollie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rik Wanders

Rik Wanders

27/08/2009 00:13:00
Quote Anchor link
Beste PHPhulp'er,

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met het koppelen van mijn mollie betaalsysteem aan mijn ledensysteem. Deze koppeling wil ik laten werken door middel van een puntensysteem.

Het ledensysteem heb ik verwerkt evenals het mollie betaalsysteem en daarnaast heb ik ook de verificatie terug naar mollie er in verwerkt zodat de betaling word goedgekeurd.

Ik zou dus graag na goedkeuring van betaling automatisch punten bij willen laten schrijven op het account dat de betaling heeft verricht.

Waarnaar er vervolgens door het betreden van een betaalde pagina punten afgeschreven worden.

Ik zoek dus iemand met ervaring hierin. Stuur mij een PM met referenties naar een site waar iets dergelijks is ingebouwd. Dan kunnen we vervolgens tot een overeenstemming komen over het implementeren van de functie. Evt. betaald.

[email protected]

Bedankt voor de aandacht,

Gr. Rik

Quote:
Topic verplaatst naar aanvragen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Rik Wanders

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 04:46:38

- SanThe -

- SanThe -

27/08/2009 00:30:00
Quote Anchor link
Kan server niet vinden doordat de dns niet correct is bij b-one.

Edit: http://thednsreport.com/?domain=limedia.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

Rik Wanders

Rik Wanders

27/08/2009 01:01:00
Quote Anchor link
Ok, bedekent dit report dat ik het subdomein prijsspelletjes.limedia.nl moet doorlinken naar mijn ip-adres d.m.v. een A-record?

- SanThe -

- SanThe -

27/08/2009 02:53:00
Quote Anchor link
Nee. De DNS servers van jouw domein staan bij b-one. En de DNS van b-one is niet in orde. Zij zouden hun DNS servers goed moeten instellen.

John Cena

John Cena

27/08/2009 08:56:00
Quote Anchor link
Oh, en trouwens, je inlog knop staat over je tekst heen.

Chrome @ Here

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.