kroegentocht systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Bas Visscher

Bas Visscher

13/01/2009 19:59:00
Quote Anchor link
Hallo,
Zouden jullie de volgende website willen keuren?
Graag opbouwende kritiek
Ik heb alvast een gebruiker voor jullie aangemaakt je kan ook zelf registreren en daar meteen feedback op geven.
Je kan inloggen met deze gegevens:
email: [email protected]
pass: phphulp

Extra info:
Deze site heb ik al een keer eerder gepost 4 weken geleden toen was hij voor een kwart af.
Dit is een opdracht voor school en we zijn net in de 2e periode.
Genoeg gezeurt hier de site:
kroegentocht

later mogen jullie ook nog een keer inloggen als beheerder.

PHP hulp

PHP hulp

12/01/2025 06:33:19

Niek Weevers

Niek Weevers

13/01/2009 20:03:00
Quote Anchor link
Ik vind het saai en onoverzichtelijk. Het nodigt niet echt uit om hier een kijkje te nemen, laat staan in te schrijven.
Ook te weinig informatie. Waar, hoe enz?

J orii

J orii

13/01/2009 20:05:00
Quote Anchor link
"Postcode moet bestaan uit 4 letters en 2 cijfers " :P,

en bij het zoeken check je waarschijnlijk of er op "submit" is geklikt, alleen je kunt denk ik beter zorgen dat je kijkt of er resultaten zijn in je textfield, want nu kan je neit op "enter" drukken, je moet per sé op "submit" klikken :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door J orii

/home/joost

/home/joost

13/01/2009 20:08:00
Quote Anchor link
Ik heb een aantal puntjes, ik zal proberen het als opbouwende kritiek te geven.

• Header: Er zitten blokjes in de boog die het dichtst bij de tekst staat, de laatste letter van "Face to Feest" (de t) komt tegen de boog aan.
  • Menu: Maak het menu iets aantrekkelijker, het valt niet echt op.
  • Algemeen: Het zal een stuk mooier zijn als jou website precies in het midden word uitgelijnd (in hoogte en breedte), wanneer je dit hebt gedaan moet je je content div een overflow: auto geven, vergeet niet om je div hoogten en breedten op te geven.

Probeer de header, het midden en de footer met elkaar te betrekken, het is samen 1 site, het past niet echt bij elkaar (vind ik).

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

mvg Joost.

Edit::
klik, ik ben ingelogd, probeer je data in tabellen te weergeven dan word het een stuk overzichtelijker.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door /home/joost

Niek Weevers

Niek Weevers

13/01/2009 20:21:00
Quote Anchor link
Joost schreef op 13.01.2009 20:08:
  • Algemeen: Het zal een stuk mooier zijn als jou website precies in het midden word uitgelijnd (in hoogte en breedte), wanneer je dit hebt gedaan moet je je content div een overflow: auto geven, vergeet niet om je div hoogten en breedten op te geven.

Waarom, dit vind ik niet ergens op slaan. Waarom vaste hoogte en overflow:auto. Dat is een stuk lelijker dan de normale scroll van de browser te gebruiken. En in het midden uitlijnen hoeft ook niet persé. Dat is persoonlijke smaak

/home/joost

/home/joost

13/01/2009 20:24:00
Quote Anchor link
Dat is waar, @phpnoobie, dat is persoonlijke smaak :P, maar ik vind dat (denk ik) wel mooi, valt allicht te proberen natuurlijk.

mvg Joost

Pieter Jansen

Pieter Jansen

13/01/2009 20:29:00
Quote Anchor link
ik vind het geheel niets eigenlijk.. ik meende mij ook al zoiets te herinneren van een paar maanden geleden. Volgens mij is er niets veranderd in de tussentijd? Niet lettende op de werking erachter natuurlijk..

layout = niet mooi

probeer eens wat kleur in te voeren.. daarnaast zou ik je website echt wel horizontaal centreren.. het leest gewoon kut vanuit rechts boven en bijna alle sites ( lees:uitzondering phphulp.nl) worden bijna uitgelijnd.

Daarnaast zou ik dat menu een stukje duidelijker laten terugkomen. Ook details zoals op de geavanceerd zoeken en dergelijke kun je beter uitlijnen. geef het desnoods een achtergrond kleurtje, en lijn het recht uit op elkaar.. oogt een stuk netter

Bas Visscher

Bas Visscher

13/01/2009 20:30:00
Quote Anchor link
ok, dankjullie wel voor je kritiek.
Ik begrijp het uiterlijke ook wel dit is gewoon lelijk.
(persoonlijke smaak).
Maar het gaat vooral om de achterliggende php code, inschrijven updaten sql enz.
daar word de site op beoordeeld (het is een opdracht voor school).

/home/joost

/home/joost

13/01/2009 20:32:00
Quote Anchor link
Daar kunnen wij niets aan zien ???

Misschien is het wel brak maar werkt het wel, dan kun je beter een zipje maken met de code en die uploaden ;)

mvg Joost.

Pieter Jansen

Pieter Jansen

13/01/2009 20:35:00
Quote Anchor link
nja als je het zo bekijkt, volgens mij werkt het allemaal wel.. alleen zijn wij slechts leden, dus kunnen wij niet veel aanpassen.. Maar behalve dat denk ik wel dat het past..

en @joost; als jij niet kunt zien dat dit een project was voor school.. lol zou ik eens overwegen een hans anders op te zoeken :D

onderin staat groep 26 ppj ofzo en ze hebben een directrice genaamd faber haha
welke zichzelfrespecterende bedrijf zou dat op z`n manier naasr buiten brengen?

/home/joost

/home/joost

13/01/2009 20:39:00
Quote Anchor link
Dat vond ik dus vreemde tekst, maar ik wist niet dat het om een school project ging :p, nu is het mij duidelijker ja :p.

mvg Joost.

Pieter Jansen

Pieter Jansen

13/01/2009 20:40:00
Quote Anchor link
nja het staat ook nog in de openingspost dus ja.. hehe :)

Bas Visscher

Bas Visscher

13/01/2009 20:42:00
Quote Anchor link
na donderdag zullen jullie administrator rechten krijgen, maar hij moet eerst gekeurd worden. (donderdag dus). en ik wil niet dat jullie nu dingen gaan wijzigen verwijdern updaten :P

Niek Weevers

Niek Weevers

13/01/2009 20:45:00
Quote Anchor link
Merijn schreef op 13.01.2009 20:29:
probeer eens wat kleur in te voeren.. daarnaast zou ik je website echt wel horizontaal centreren.. het leest gewoon kut vanuit rechts boven en bijna alle sites ( lees:uitzondering phphulp.nl) worden bijna uitgelijnd.

en nog vele andere sites worden links uitgelijnd (ns, mercedes, siemens) enz. Gisteren ook al over gehad met iemand :D.
Je kunt een site makkelijk links uitlijnen (is soms nog mooier ook), het ligt aan de site zelf (en niet aan de uitlijning) of deze goed is te lezen of niet

Pieter Jansen

Pieter Jansen

13/01/2009 20:48:00
Quote Anchor link
ja maar die worden wel over de breedte mee gepakt.. bovendien mag je die websites echt niet vergelijken met de layout die hier neer wordt gezet....

en ja, soms is het mooi, vaak niet.. en het is waarschijnlijk iets persoonlijks maar als je kijkt dat bijna alles tegenwoordig gecentreerd wordt, wen je daar aan en doe je de usability van je site ten goede is je dit volgt.

Bas Visscher

Bas Visscher

14/01/2009 00:40:00
Quote Anchor link
Ik snap jullie reacties hoor, ik ben niet zo heel goed in design.
Dat laat ik aan de vrouwen over, en dan maak ik het wel.
We hebben toch besloten hem zo te laten, misschien na donderdag een andere layout. maar het cijfer krijgen we toch niet voor layout

Jojo

jojo

14/01/2009 01:19:00
Quote Anchor link
pluspunt omdat de timeless er op staat :-)

Leuk gemaakt ik zou wel de pagina centeren.

Bas Visscher

Bas Visscher

14/01/2009 08:55:00
Quote Anchor link
haha, :)
ik heb weinig verstand van css, een andere jongen uit mijn groepje heeft dit gemaakt. Hoe centreer ik hem , zodat aan de zijkanten precies evenveel ruimte zit.

Jojo

jojo

14/01/2009 11:15:00
Quote Anchor link
body {
width:900px;
margin:0px auto;
}

Bas Visscher

Bas Visscher

14/01/2009 11:39:00
Quote Anchor link
ok ik zal het proberen. dankjewel In ieder geval.

Jullie mogen inloggen als administrator!!

sabbas
sabbas

(nu heb je veel meer mogelijkheden) de site word binnen 3 maand verwijderd ofzoiets.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas Visscher

Bas Visscher

Bas Visscher

16/01/2009 16:05:00
Quote Anchor link
ik denk dat als ik nu post het geen bump is!

jullie mogen nu als administrator inloggen,

Naam: sabbas
pass: sabbas

mvg,

Bas...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.