kroegentocht systeem
Zouden jullie de volgende website willen keuren?
Graag opbouwende kritiek
Ik heb alvast een gebruiker voor jullie aangemaakt je kan ook zelf registreren en daar meteen feedback op geven.
Je kan inloggen met deze gegevens:
email: [email protected]
pass: phphulp
Extra info:
Deze site heb ik al een keer eerder gepost 4 weken geleden toen was hij voor een kwart af.
Dit is een opdracht voor school en we zijn net in de 2e periode.
Genoeg gezeurt hier de site:
kroegentocht
later mogen jullie ook nog een keer inloggen als beheerder.
Ook te weinig informatie. Waar, hoe enz?
en bij het zoeken check je waarschijnlijk of er op "submit" is geklikt, alleen je kunt denk ik beter zorgen dat je kijkt of er resultaten zijn in je textfield, want nu kan je neit op "enter" drukken, je moet per sé op "submit" klikken :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door J orii
- Header: Er zitten blokjes in de boog die het dichtst bij de tekst staat, de laatste letter van "Face to Feest" (de t) komt tegen de boog aan.
- Menu: Maak het menu iets aantrekkelijker, het valt niet echt op.
- Algemeen: Het zal een stuk mooier zijn als jou website precies in het midden word uitgelijnd (in hoogte en breedte), wanneer je dit hebt gedaan moet je je content div een overflow: auto geven, vergeet niet om je div hoogten en breedten op te geven.
Probeer de header, het midden en de footer met elkaar te betrekken, het is samen 1 site, het past niet echt bij elkaar (vind ik).
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
mvg Joost.
Edit::
klik, ik ben ingelogd, probeer je data in tabellen te weergeven dan word het een stuk overzichtelijker.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door /home/joost
Joost schreef op 13.01.2009 20:08:
- Algemeen: Het zal een stuk mooier zijn als jou website precies in het midden word uitgelijnd (in hoogte en breedte), wanneer je dit hebt gedaan moet je je content div een overflow: auto geven, vergeet niet om je div hoogten en breedten op te geven.
Waarom, dit vind ik niet ergens op slaan. Waarom vaste hoogte en overflow:auto. Dat is een stuk lelijker dan de normale scroll van de browser te gebruiken. En in het midden uitlijnen hoeft ook niet persé. Dat is persoonlijke smaak
mvg Joost
layout = niet mooi
probeer eens wat kleur in te voeren.. daarnaast zou ik je website echt wel horizontaal centreren.. het leest gewoon kut vanuit rechts boven en bijna alle sites ( lees:uitzondering phphulp.nl) worden bijna uitgelijnd.
Daarnaast zou ik dat menu een stukje duidelijker laten terugkomen. Ook details zoals op de geavanceerd zoeken en dergelijke kun je beter uitlijnen. geef het desnoods een achtergrond kleurtje, en lijn het recht uit op elkaar.. oogt een stuk netter
Ik begrijp het uiterlijke ook wel dit is gewoon lelijk.
(persoonlijke smaak).
Maar het gaat vooral om de achterliggende php code, inschrijven updaten sql enz.
daar word de site op beoordeeld (het is een opdracht voor school).
Misschien is het wel brak maar werkt het wel, dan kun je beter een zipje maken met de code en die uploaden ;)
mvg Joost.
en @joost; als jij niet kunt zien dat dit een project was voor school.. lol zou ik eens overwegen een hans anders op te zoeken :D
onderin staat groep 26 ppj ofzo en ze hebben een directrice genaamd faber haha
welke zichzelfrespecterende bedrijf zou dat op z`n manier naasr buiten brengen?
mvg Joost.
nja het staat ook nog in de openingspost dus ja.. hehe :)
na donderdag zullen jullie administrator rechten krijgen, maar hij moet eerst gekeurd worden. (donderdag dus). en ik wil niet dat jullie nu dingen gaan wijzigen verwijdern updaten :P
Merijn schreef op 13.01.2009 20:29:
probeer eens wat kleur in te voeren.. daarnaast zou ik je website echt wel horizontaal centreren.. het leest gewoon kut vanuit rechts boven en bijna alle sites ( lees:uitzondering phphulp.nl) worden bijna uitgelijnd.
en nog vele andere sites worden links uitgelijnd (ns, mercedes, siemens) enz. Gisteren ook al over gehad met iemand :D.
Je kunt een site makkelijk links uitlijnen (is soms nog mooier ook), het ligt aan de site zelf (en niet aan de uitlijning) of deze goed is te lezen of niet
en ja, soms is het mooi, vaak niet.. en het is waarschijnlijk iets persoonlijks maar als je kijkt dat bijna alles tegenwoordig gecentreerd wordt, wen je daar aan en doe je de usability van je site ten goede is je dit volgt.
Dat laat ik aan de vrouwen over, en dan maak ik het wel.
We hebben toch besloten hem zo te laten, misschien na donderdag een andere layout. maar het cijfer krijgen we toch niet voor layout
Leuk gemaakt ik zou wel de pagina centeren.
ik heb weinig verstand van css, een andere jongen uit mijn groepje heeft dit gemaakt. Hoe centreer ik hem , zodat aan de zijkanten precies evenveel ruimte zit.
width:900px;
margin:0px auto;
}
Jullie mogen inloggen als administrator!!
sabbas
sabbas
(nu heb je veel meer mogelijkheden) de site word binnen 3 maand verwijderd ofzoiets.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas Visscher
jullie mogen nu als administrator inloggen,
Naam: sabbas
pass: sabbas
mvg,
Bas...