Kunnen jullie eens kijken of mijn site geen echte knoeiboel is?
Het is een website voor een wielertoeristenclub, dus louter hobby.
De eerste site die ik maakte staat nog steeds online en was opgebouwd met frames, de leden van de club waren heel tevreden met hun website, maar ikke (de maker) was dat niet echt.
Deze keer heb ik de kleuren heel sober gehouden en koos ik voor templates, nu lees ik hier wel dat jullie het meer voor CSS (ik denk dus divs) hebben en jullie zullen daar wel je redenen voor hebben, maar ik heb veel tijd in de site gestoken en ben dus ook van plan ze zo online te plaatsen (met templates). De opmaak zit wel in een externs css bestand maar de layout bestaat dus grotendeels uit tabellen.
Ondertussen zijn er wat flashmovie's bijgekomen en ook een php gedeelte.
Eens je ingelogd bent, kun je op het lidnummer klikken om wat meer informatie te zien.
Als je inlogt als lid van de club zie je ook de telefoonnummers en de E-mail adressen.
Er moet linksboven nog een logo bijkomen, maar dat wordt voor mij gemaakt.
Wat lukt er niet zo goed:
- Op het aanmeldingsformulier verpringt mijn template eens je op aanmelden geklikt hebt,
- Als je de site bekijkt met Firefox staan daar nog altijd Google ads, die ik er niet uitkreeg.
-Ik heb ook een menu gemaakt in flash, maar deze knoppen werken niet; de site is geordend in verschillende mappen, en de links die ik ingeef in actionscript werken alleen als alle pagina's in dezelfde map staan, voorlopig heb ik dat menutje dan maar in de map niet gepubliceerd geplaatst.
Voor de rest heb ik mijn best gedaan en ben nu eens benieuwd wat de kenners ervan vinden
http://members.lycos.nl/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Hilde
Die banner bovenaan word naar verloop van tijd toch wel erg vevelend Probeer het eens met 1 of 2 keer lopen ipv oneindig.
en verder vespingt je site als ik in het menu ergens op klik.
Verder mischien beetje sober maar zelf maak ik over het algemeen beroerdere sites :P
Alleen vind ik het veelste eentonig ( qua kleur )
Maak bijv. rollover buttons, dropdownmenu oid.
Verder is het wel ok.
Maar als ik in mijn actionscript dezelfde linken gebruik als nu bij mijn gewone menu linkjes, krijg ik af en toe de melding "kan de pagina niet vinden", het hangt er gewoon vanaf van op welke pagina ik probeer, ene die in de hoofdroot staat of ene die in een map staat en ik moet met mappen werken, anders wordt het een onoverzichtelijk boeltje.
Ik zoek nog wat verder.
Wat betreft
Quote:
verder vespingt je site als ik in het menu ergens op klik
Wat bedoel je daarmee, hier blijft alles op dezelfde plaatst staan, hij flikkert wel even als hij een nieuwe template moet laden maar hij verschuift toch niet?
Alleen op het aanmeldingsformulier (dacht ik)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door hilde
je hebt daar de contact pagina. is het de bedoeling dat jullie mensen gaan opbellen voor wat informatie te geven?
ik zou al die poespas van gsm, telefoon enz. gewoon weglaten. mensen gaan anders het formulier niet durven invullen. ik zou het al zeker niet doen, aangezien ik niet gebeld wil worden met informatie over jullie wielerploeg, ik wil gewoon een eenvoudige email waarin ik alles kan lezen.
ook het ding van "binnen24 uur beantwoorden wij je vraag", zou ik gewoon weglaten. minder druk voor degene die moet antwoorden, ik denk trouwens ook niet dat de mensen die gewoon wat informatie willen meestal niet zo gehaast zijn, anders zullen ze jullie wel bellen.
ik wil gewoon maar zeggen, maak de drempel wat lager voor het formuliertje in te vullen, want mensen vinden het meestal niet zo fijn om zomaar voor niets hun gsm nummer in te vullen.
maar verder vind ik het een mooit siteje.
Mischien nog ff testen in FF 2.0.0.14 En daar verspringt je hele site bij klikken op een menu item
De banner heb ik aangepast, ik vond het geflikker trouwens zelf ook storend.
In FF zit ik natuurlijk met die google ads die ik er niet uit krijg (het is een gratis hosting) waarschijnlijk verspringt alles daardoor Kan dat?
@ Erwin
Die links staan dus wel in action script dus met getURL, maar ik zal dit zeker eens proberen
@ elias
Het is wel zo dat alleen naam, voornaam, email en bericht verplicht zijn in te vullen, maar misschien moet ik dat inderdaad reeds op voorhand melden
vind ik persoonlijk nogal veel voor gewoon wat informatie te verkrijgen. mensen gaan dan al vaak niet meer de moeite doen om ook maar iets in te vullen denk ik.
Waarschijnlijk komt dat 'verspringen' doordat de google ad bovenaan van lycos moet laden ;) .. tenminste, dat lijkt mij zo :P
Wat vind je van mijn menu, ik had daar al dagen op gezocht zonder succes, dat het leven zo simpel kan zijn, reuze bedankt voor je tip.
@Elias
Ik zal nog eens nadenken over het formuliertje
@Jordi
En weet jij daar ook een oplossing voor?
Met javascript kon ik die ads eruithalen, maar dat werkt jammer genoeg alleen in IE
Kunnen jullie ook mijn php bestanden zien?
Zijn die een beetje in orde, of is de beveiliging zo lek als een zeef?
Hilde