laadscherm pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »
Richard

Richard

03/02/2007 14:14:00
Quote Anchor link
Ik wil een pagina van een website laden op een pagina via file_get_contents(). Maar dat laden kan soms wel 10 sec. duren. Weet iemand een manier hoe je een laadscherm kan maken die tijdens het laden te zien is. Na het ladenmeot deze dan naar de pagina doorlinken.

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 07:12:24

Frank -

Frank -

03/02/2007 14:16:00
Quote Anchor link
Quote:
Maar dat laden kan soms wel 10 sec. duren
Waarom duurt dat zo vreselijk lang? De gemiddelde internetter heeft het na 2 a 3 seconden wel gezien, 10 seconden duurt dan echt een eeuwigheid!

Los het probleem op (de laadtijd) en ga je tijd niet verdoen met het zoeken naar een lapmiddel.

PHP Newbie

PHP Newbie

03/02/2007 14:26:00
Quote Anchor link
Als het niet de hoofdpagina is, kun je de bezoeker gewoon een melding geven: 'Het zal enkele seconden duren, voor de data op het scherm zal verschijnen, weet u zeker dat u door wilt gaan?'

en dan vervolgens:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
    echo '<div id="laden">Bezig met ophalen van gegevens</div>'; //eventueel een leuk plaatje
    flush(); //dan wordt dit naar de browser gestuurd

//hier je file_get_contents() gedoe

//en hier een javascriptje waarin je de laden div verbergd, javascript wordt nl pas uitgevoerd als de pagina geladen is

?>

Richard

Richard

03/02/2007 14:44:00
Quote Anchor link
Ik weet ook neit wrom het laden zo lang duurt, maar Door bedankt;) Dis wat ik zocht

Frank -

Frank -

03/02/2007 15:02:00
Quote Anchor link
Tja, wanneer jij niet weet waarom het zolang duurt, dan zul je daar onderzoek naar moeten doen.

Met een laadtijd van zo'n 10 seconden, hoef jij je echt niet druk te maken over een aparte pagina, de bezoekers raak je vanzelf wel kwijt.

Laadtijd:
- hoeveel kb's worden er gedownload?
- hoeveel bestanden worden er in totaal gedownload?
- hoeveel bandbreedte heb je ter beschikking? (upload en download)
- hoe snel is jouw server?
- etc.
- etc.

Meten = weten!

Richard

Richard

03/02/2007 16:20:00
Quote Anchor link
Het gaat niet om mijn eigen server, maar ik haal een pagina van een andere website binnen. Het probleem ligt dus niet bij mij

Frank -

Frank -

03/02/2007 16:28:00
Quote Anchor link
Richard schreef op 03.02.2007 16:20:
Het gaat niet om mijn eigen server, maar ik haal een pagina van een andere website binnen. Het probleem ligt dus niet bij mij
Dat lijkt mij wat kort door de bocht!

Het probleem ligt namelijk weldegelijk bij jou, jouw website is zo snel als dikke stront door een trechter en jij zult daar een oplossing voor moeten zien te vinden.

Vragen:
1) waarom heb jij data van andermans site nodig?
2) waarom is er geen rss-feed beschikbaar?
3) waarom is die site zo onvoorstelbaar langzaam dat jouw site daar onder moet leiden? Of is het soms zo dat jouw provider zo'n beroerde verbinding heeft?
4) waarom haal je de data niet 1x per uur/dag/maand op om het vervolgens op te slaan of te cachen? Jouw site wordt daar een stuk sneller van, mocht het snelheidsprobleem écht bij de andere site liggen.

Een melding als 'Wacht totdat u een ons weegt omdat ik samen met de contentleverancier de infrastructuur niet voor elkaar heb', slaat echt nergens op.... ;)

Succes! Maar zoek wel een echte oplossing, anders kun je een succesvolle site wel vergeten.

Thom nvt

Thom nvt

03/02/2007 16:36:00
Quote Anchor link
Ik ben het eens met Frank. Je moet snelheids (of traagheids) porblemen oplossen en niet maskeren. Daar is microsoft toch ook zo bekend om geworden??? nouja. in iedergeval moet je het probleem bij de bron aanpakken. Cachen is een goed idee, maar rss-feeds ook. lekker klein en snel te downloaden.

by the way:
Quote:
Research has indicated that the average websurfer only stays an average 8.3 sec. on a webpage.

Uit een onderzoekje voor een van mijn site blijkt dat ze er wel 5 min. bleven! dit is natuurlijk design, maar als iemand een pagina te sloom vind, klikken ze gewoon weer weg. Stel je eens voor dat je aan het zoeken bent naar een oplossing voor een PHP porbleem op een willekeurige websie, en het laden van één enkele pagina, zonder plaatjes en alles, zou 10 sec. duren. Dan zou jij toch ook wegklikken??????

In iedergeval suc6 met het zoeken naar een oplossing.

Richard

Richard

03/02/2007 18:34:00
Quote Anchor link
Het gaat om een privé-site voor een paar vrienden van me.
Ik haal daarvoor de .flv-url van youtube-filmpjes op. Dit doe ik via een site die ze daar weer ophaald. Op die site zelf duurt het even voordat de .flv-rul is gevonden. Dus volgensmij ligt het niet aan mij server(excuse me if i'm wrong). Probeer het zelf eens zou ik zeggen: http://www.videodl.org/

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.