Laatst bijgewerkt op
Marc
24/07/2005 15:36:00Hoi
Ik probeer op de pagina de datum af te drukken wanneer het programma laatst is bijgewerkt
maar ik krijg de datum niet naar voor
Wat is er fout?
Met vriendelijke groeten
Marc
Ik probeer op de pagina de datum af te drukken wanneer het programma laatst is bijgewerkt
maar ik krijg de datum niet naar voor
Code (php)
1
2
3
4
2
3
4
<?php
echo "Laatst bijgewerkt op
<p><!--webbot bot='Timestamp' S-Type='EDITED' S-Format='%d-%m-%Y %H:%M:%S' --></p>";
?>
echo "Laatst bijgewerkt op
<p><!--webbot bot='Timestamp' S-Type='EDITED' S-Format='%d-%m-%Y %H:%M:%S' --></p>";
?>
Wat is er fout?
Met vriendelijke groeten
Marc
PHP hulp
22/11/2024 20:29:32Jelmer -
24/07/2005 15:47:00webbot is een of ander commando van frontpage, en vereist frontpage extensie op de webserver. PHP heeft zelf ook wel zo'n functie, genaamd filetime().
Alfred -
24/07/2005 18:45:00Sebastiaan:
Jammer dat dat niet werkt als je site voornamelijk bijhouden wordt met een mysql db :)
Simpelweg een extra veld in de db, 'aangepast' en altijd onderaan weergeven? :)
Alfred -
24/07/2005 20:07:00TS zijn probleem is al wel fixed, maar bon,
omslachtig?
Je hebt je update formulier, want je werkt met je db... Je voegt aan je query een stukje toe:
laatst_aangepast = date("U");
En bij het weergeven;
Lijkt me anders simpel.. :)
omslachtig?
Je hebt je update formulier, want je werkt met je db... Je voegt aan je query een stukje toe:
laatst_aangepast = date("U");
En bij het weergeven;
Code (php)
Lijkt me anders simpel.. :)
Jelmer -
24/07/2005 20:51:00kan je niet iets net zoals auto-increment bijvoorbeeld 'NOW()' als standaardwaarde aan een tabel cel toekennen?
Marc
25/07/2005 08:14:00Hallo allemaal,
Jelmer had het goed begrepen en ik geloof dat ik zijn voorstel ga uitproberen.
Als ik de andere goed begrijp denken zij dat ik de datum dat het laatst gebruikt is wil vermelden. Dat is niet zo.
Maar in iedergeval allemaal heel vriendelijk bedankt en tot later.
Met vriendelijke groeten,
Marc
Jelmer had het goed begrepen en ik geloof dat ik zijn voorstel ga uitproberen.
Als ik de andere goed begrijp denken zij dat ik de datum dat het laatst gebruikt is wil vermelden. Dat is niet zo.
Maar in iedergeval allemaal heel vriendelijk bedankt en tot later.
Met vriendelijke groeten,
Marc