laatste berichten van forum op site tonen
Wes
20/06/2006 13:54:00Hallo,
ik vroeg me eigenlijk af of er een script bestaat die je toestaat de laatst geposte berichten op je forum (phpbb) te laten zien op de homepagina van je website?
ik zou dit namelijk zeer handig vinden omdat ik een forum-website ben gestart die gaat over computerproblemen enzo, en dus als mensen in het begin naar die site gaan dan zien ze dus niet dat het de bedoeling is dat ze naar het forum gaan. En mijn domein linken naar het forum wil ik ook niet want ik wil op de homepagina eerst een woordje uitleg zetten dus....bla bla bla.
dat is het zowat :)
Alvast bedankt!
Groeten, Wes.
uexpect.be
ik vroeg me eigenlijk af of er een script bestaat die je toestaat de laatst geposte berichten op je forum (phpbb) te laten zien op de homepagina van je website?
ik zou dit namelijk zeer handig vinden omdat ik een forum-website ben gestart die gaat over computerproblemen enzo, en dus als mensen in het begin naar die site gaan dan zien ze dus niet dat het de bedoeling is dat ze naar het forum gaan. En mijn domein linken naar het forum wil ik ook niet want ik wil op de homepagina eerst een woordje uitleg zetten dus....bla bla bla.
dat is het zowat :)
Alvast bedankt!
Groeten, Wes.
uexpect.be
PHP hulp
21/11/2024 20:50:00Erik Rijk
20/06/2006 13:58:00ik begin gewoon te onthouden wie wat heeft gemaakt :| .....
http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/595/
http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/595/
Wout van der Burg
20/06/2006 13:58:00dan moet je gewoon een query maken, niet moeilijk hoor
en dan voor de resultaten;
en dan voor de resultaten;
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wout van der Burg
Wes
20/06/2006 14:16:00hallo wout, in elk geval vriendelijk bedankt voor de snelle reactie, maar helaas ben ik (nog niet) zo een kei in php, ik weet wel hoe het moet maar ik zou toch even willen weten of dit de laatste berichten zal laten zien? want daar staat "naamtopic" dus zal hij enkel de laatste berichten halen uit dat genaamde topic? of zal hij ALLE laatste posts laten zien?
misschien domme vraag sorry...
misschien domme vraag sorry...