laatste forum berichten - menu
Ik vind het op de een of andere manier een beetje druk... ik kan de bericht-titels niet goed scannen omdat die tijd ervoor staat. Het leidt af op een of andere manier...
Maar sowieso heb ik wel 100 verbeterpunten voor de site, alleen wordt er niets mee gedaan helaas. Zou echt als ik Bas was de source-code vrijgeven en op een SVN servertje zetten zodat bekende leden eraan mee kunnen bouwen, is ook commercieel alleen maar beter voor hem, maja!
Ah... de recente reacties hebben nu ook dezelfde indeling. Misschien iets meer ruimte tussen de tijd en de titel? Al is het maar een paar pixels... maakt het wat rustiger en beter scanbaar.
Inderdaad nogal druk..
Het viel me net meteen op toen ik online kwam
En bij de recente reacties klopt er helemaal niets van, aangezien de meeste reacties ouder dan 1 dag zijn
Gewijzigd op 12/08/2011 20:34:30 door Tobias Tobias
Tobias Tobias op 12/08/2011 20:33:26:
En bij de recente reacties klopt er helemaal niets van, aangezien de meeste reacties ouder dan 1 dag zijn
Bij de vorige versie was dat ook een bekend gebrek. Was het opgelost, komt het weer terug. Het is gewoon knullig. Mij lijkt relatieve tijden (4 uur gelden, 2 dagen geleden) veel logischer voor "recente topics|reacties" maar goed. Daar heb ik m'n userscriptje voor >:). Al is er nu dus geen enkele manier om de datum van een recente reactie te achterhalen.
Echt heel knullig.
Gewijzigd op 12/08/2011 20:39:33 door Jelmer -
Overigens zou ik het bij recente reacties wel op de "oude" manier doen. Daar zegt het tijdstip niet zo veel, omdat dat gedeelte niet bepaald actief is.
Gewijzigd op 12/08/2011 22:46:20 door Write Down
ik vond het mooier zoals het was, misschien gewoon bij de opties toevoegen welke je wilt?
Zoals ik al eerder zei, iets meer ruimte tussen de tijd en de titel en het wordt een stuk overzichtelijker. Mensen die een website bekijken 'scannen'. Dat moet je zo makkelijk mogelijk maken... en dus geen elementen te dicht tegen elkaar aan plaatsen.
Bij "recente reacties" kan wellicht beter een datum worden getoond in plaats van een tijdstip.
Is het bij "recente topics" ook zoals bij "recente reacties" ? Best vervelend, algoed heb ik een leuke plug in made by Jelmer. :)
Jelmer rrrr op 12/08/2011 20:39:07:
Daar heb ik m'n userscriptje voor >:).
Daar hoor ik vaker mensen over. wat is dat voor iets?
Dat was enkele voor chrome niet?
@Jelmer, handig scriptje.
Ja, opzich wel maar mijn Moderatie menu wordt door het scriptje verwijderd .. :-)
On topic: meer ruimte tussen de items zou inderdaad beter zijn. Dat komt veel rustiger over. Het lijkt nu net of er een wals overheen is gegaan.
Dat bolletje betekend gelezen / niet gelezen.