Laden van afbeelding in pagina
Hallo, ik ben met mijn website bezig maar loop tegen een probleempje aan.
Ik wil een pagina met een afbeelding laden vanaf een andere website.
Deze moet vervolgens in een deel van mijn pagina geladen worden.
Ik heb al geprobeerd met frames dat wil wel aardig maar dan zit ik met de rest van de site die niet meer goed werkt.
Is het ook mogelijk om zoiets te laten laden in een cel van een tabel?
Of zijn er andere opties?
Zo ja dan graag een php voorbeeld daarvan.
Alvast bedankt,
Dirk
Het voorbeeld wat ik tot op heden heb staat op http://www.meteouithuizen.nl/watertemp.php
Ik wil een pagina met een afbeelding laden vanaf een andere website.
Deze moet vervolgens in een deel van mijn pagina geladen worden.
Ik heb al geprobeerd met frames dat wil wel aardig maar dan zit ik met de rest van de site die niet meer goed werkt.
Is het ook mogelijk om zoiets te laten laden in een cel van een tabel?
Of zijn er andere opties?
Zo ja dan graag een php voorbeeld daarvan.
Alvast bedankt,
Dirk
Het voorbeeld wat ik tot op heden heb staat op http://www.meteouithuizen.nl/watertemp.php
PHP hulp
27/11/2024 08:46:20Guido
03/08/2004 08:11:00Je zou gebruik kunnen maken van een iframe. Maar wat is er mis om op die plaats gewoon een pagina te includen?
Dbr Br
03/08/2004 10:27:00Mitch X
03/08/2004 11:23:00Dbr Br
03/08/2004 16:02:00Includen van een andere website is niet netjes, omdat je, als er phpcode in staat, je die kunt misbruiken...
Gewijzigd op 03/08/2004 16:03:00 door Dbr Br
Mitch X
03/08/2004 16:23:00Rick
04/08/2004 04:56:00Quote:
en bij een beetje normale server zal het ook niet werken (welke gek zet include over het web aan?)Includen van een andere website is niet netjes, omdat je, als er phpcode in staat, je die kunt misbruiken...
voor zoiets zou ik eerder fopen of readfile gebruiken
John de Boer
04/08/2004 11:29:00Het is altijd verstandig om alles zoveel mogelijk 'lokaal' op je site te hebben.
Het beslaat een enorme aanslag op de server waar je die include heen verwijst en vertraagt ook je eigen site aanzienlijk.
Het beslaat een enorme aanslag op de server waar je die include heen verwijst en vertraagt ook je eigen site aanzienlijk.