Laden van Header
Pas bij het herladen (dus weer in de adressbalk invoeren) en enter/go te drukken wordt ie getoond.
Hierdoor mis ik veel bezoekers en haken mensen af omdat ze het menu niet eens te zien krijgen.
Er zit dus iets niet lekker. Mogelijk is het te zwaar ? of is de volgorde van laden verkeerd ? of zit het "verstopt dwz hij laadt wel, maar ik zie het niet.
Is het iets in de CSS ?
Ik zie het niet meer. Ben al een tijd aan het pielen maar haalt niet veel uit tot nu toe.
W3C html validator geeft 101 errors.
De Die #titleBar wordt in New%20Design/assets/js/main.js "on document ready" aangemaakt. Die main.js heeft echter een "async" attribuut, waardoor ie waarschijnlijk pas geladen wordt als het document allang "ready" is (en het event dus niet meer getriggerd wordt). Attribuut d'r af halen (en op al die scripts daarboven waarschijnlijk ook, anders mis je die code nog), of de boel op een andere manier "starten".
Toevoeging op 06/10/2017 13:07:43:
@San The.....klopt het is verre van nette code. Het functioneert gelukkig wel, maar Google zal me zeker niet belonen voor dit werkje ;-) Ik ga maar er van het weekend ook maar eens met een stofkam doorheen.
Alternatief is ook nog dat je al deze bestanden op "defer" zet (die "async" zal ook wel een performance achtergrond hebben gehad), en de code dus altijd direct uit kunt voeren.
Dan klinkt het idd dat dat het euvel is. !